کد خبر : 1627550 | 11 مرداد 1398 ساعت 16:06 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

با خرید تیم فوتبال  المریا 

ورود مالک عربستانی به فوتبال اسپانیا

یکی از مدیران فوتبال عربستان قصد دارد تیم فوتبال آلمریا که در دسته دوم این کشور حضور دارد را خریداری کند.

ورود مالک عربستانی به فوتبال اسپانیا 

 به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از آ اِس اسپانیا یکی از  وب سایت های معتبر این کشور "ترکی آل شیخ" مستشار و یکی از صاحب‌منصبان فوتبال عربستان قصد خرید آلمریا یکی از باشگاه‌های اسپانیا را دارد.


گمانه‌زنی‌ها مبنی بر این است که قرار است که در هفته آینده در یک کنفرانس مطبوعاتی این موضوع به‌طور رسمی اعلام شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که ترکی آل شیخ تصمیم دارد از مربیان پرتغالی برای هدایت این تیم که در لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا حضور دارد استفاده کند.


این در حالی است که هفته گذشته وی پیش‌ازاین قصد داشت تیم فوتبال گرانادا یکی دیگر از تیم‌های حال حاضر در لیگ دو اسپانیا را بخرد اما حالا با حضور وکیلش در محل باشگاه آلمریا حضور پیداکرده است تا هرچه زودتر مراحل خرید آلمریا را به پایان برساند.


همچنین طبق اخباری که در روزنامه محلی داریو ال مریا منتشر کرده است همه‌کارهای خرید این تیم تقربیا تمام‌شده است و طی روزهای آینده آقای" آلفونسو گارسیا" پس از 16 سال ریاست از کار خود برکنار خواهد شد.


ضمن آنکه گفته می‌شود "آل شیخ" روابط بسیار خوبی با مؤسسات فوتبالی جهان دارد و پیش‌ازاین که ریاست باشگاه پیرامید مصر را به آقای  احمد سالم اماراتی منتقل کند، ریاست این باشگاه را بر عهده داشت.


 گفتنی است لیگ دسته دوم اسپانیا در روز 18 آگوست (27 مرداد) آغاز می‌شود و آلمریا در اولین هفته به مصاف آلباسته خواهد رفت.

دیدگاه‌ها