کد خبر : 1627680 | 12 مرداد 1398 ساعت 12:05 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

به گزارش روزنامه پرتغالی رکورد:

تلاش رئال برای جذب هافبک پرتغالی مد نظر یونایتد

درحالیکه شایعات زیادی درباره انتقال برونو فرناندس، هافبک پرتغالی اسپورتینگ به منچستریونایتد مطرح شده گفته می‌شود رئال مادرید هم برای جذب او تلاش می‌کند.

تلاش رئال برای جذب هافبک پرتغالی مد نظر یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه پرتغالی رکورد می‌گوید در حالی که تا چند روز گذشته از منچستریونایتد و تاتنهام به عنوان دو تیمی که مقصد احتمالی برونو فرناندس، هافبک پرتغالی اسپورتینگ لیسبون نام برده می‌شد و شانس یونایتد برای جذب ستاره پرتغالی بالا تخمین زده می‌شد حالا رئال مادرید هم به جمع تیم‌های خواهان این ستاره پرتغالی اضافه شده است.

 

1423554

 

زین‌الدین زیدان قصد دارد پیش از شروع فصل جدید خط میانی تیمش را تقویت کند. زیدان شخصاً ترجیح می‌دهد پل پوگبا را از یونایتد به مادرید منتقل کرده و از او در خط میانی استفاده کند اما رئال تا کنون از رسیدن به توافق با یونایتد برای این انتقال بازمانده و مدیران باشگاه به اجبار به سراغ گزینه‌های دیگر رفته‌اند.

 

با اینکه گفته می‌شود رئال مادرید به این منظور با آژاکس برای انتقال دانی فان دی بیک به توافق رسیده ولی روزنامه پرتغالی رکورد می‌گوید رئالی‌ها در عین حال برای جذب برونو فرناندس هم تلاش می‌کنند. این مسلما برای منچستریونایتد که برای جذب این ستاره پرتغالی تلاشهای زیادی کرده خبر بدی خواهد بود.

 

به گزارش رکورد، رئال در حال مذاکره با خورخه مندس، مدیر برنامه‌های فرناندس بوده و قصد دارد با جلب نظر مثبت او قدم اول را برای جذب این هافبک 24ساله پرتغالی بردارد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها