کد خبر : 1627750 | 12 مرداد 1398 ساعت 15:33 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

کارواخال و دفاع قاطعانه از زیدان مقابل انتقادات

دنی کارواخال مدافع راست رئال معتقد است انتقادات اخیر از زیدان توجیهی ندارند و سرمربی فرانسوی آماده تر از همیشه است.

کارواخال و دفاع قاطعانه از زیدان مقابل انتقادات

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان پس از استعفای غیرمنتظره اش در بهار سال گذشته، اواسط ماه مارس 2019 بود که بار دیگر به رئال برگشت و جانشین سولاری شد. نتایج اما به سود رئال و او پیش نرفته اند و او در هفته های باقیمانده فصل نتوانست نتایج خوبی با رئال بگیرد.

در بازی های دوستانه اخیر رئال نیز زیزو یک برد از 5 بازی کسب کرده است تا موجی منفی علیه او در رسانه ها ایجاد شود.

 

 

1398223

 

 

دنی کارواخال در مصاحبه با اومنی اسپورت و در واکنش به انتقادات از زیدان گفت:« زیدان زمانی که فوتبال بازی می کرد، یک چهره مهم محسوب می شد و پس از ورود به دنیای مربیگری هم چهره ای مهم باقی ماند. امیدوارم در دومین دوره مربیگری اش در رئال هم همین وجهه را حفظ کند و معتقدم چنین نیز خواهد شد. او را آماده تر از همیشه می بینم. زیدان نسبت به دوره قبل تجربیات بیشتری دارد و مهمتر اینکه مقبول بازیکنان است و این برای هر مربی یک فاکتور مهم محسوب می شود.»

 

کارواخال ادامه داد:« نتایج بد در پیش فصل؟ مربی در این بازی ها سیستم های مختلفی را امتحان کرده و از بازیکنان زیادی در پست های مختلف استفاده کرده است. این بازی ها نمی توانند ملاکی برای ارزیابی باشند. هدف این است که تا دو هفته دیگر که لالیگا شروع می شود، به حداکثر آمادگی برسیم و برابر سلتا همان رئال مادرید واقعی باشیم. هر فصل هیجان خاص خودش را دارد و ما به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم. اگر قصد تاریخ سازی دارید، باید هر تابستان از صفر شروع کنید.»

 

 

دیدگاه‌ها