کد خبر : 1634627 | 13 شهریور 1398 ساعت 10:40 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

کارواخال: شک داشتم نیمار به رئال مادرید بیاید

دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید می‌گوید در طول تابستان نسبت به انتقال نیمار به رئال مادرید شک داشته. او از هم‌تیمی‌هایش خواست موضوع نیمار و پوگبا را فراموش کرده و روی تیم‌شان تمرکز کنند.

کارواخال: شک داشتم نیمار به رئال مادرید بیاید

به گزارش "ورزش سه"، دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید می‌گوید در طول تابستان با وجود شایعات بسیار، درباره انتقال نیمار به رئال شک داشته. او از هم‌تیمی‌هایش خواست موضوع انتقال ستاره برزیلی یا پل پوگبا را فراموش کرده و از این به بعد فقط روی تیم‌شان تمرکز داشته باشند.

 

نیمار در طول تابستان با شایعات و گمانه‌زنی‌های متعددی درباره خروجش از پاری سن ژرمن روبرو بود و با اینکه اکثر شایعات نشان می‌داد که او احتمالا به بارسا خواهد پیوست ولی نام رئال مادرید هم به عنوان یک مقصد احتمالی جدی برای ستاره برزیلی مطرح شده بود.

 

1432016

 

کارواخال می‌گوید پیوستن نیمار و پوگبا در طول تابستان یکی از موضوعاتی بوده که بازیکنان رئال درباره آن صحبت می‌کرده‌اند ولی دفاع راست رئال می‌گوید او از ابتدا نسبت به احتمال پیوستن نیمار به این تیم مشکوک بوده.

 

کارواخال در این باره گفت:" هر روز یک خبر منتشر می‌شد. یک روز می‌گفتند نیمار به بارسا پیوسته و کار تمام شده، یک روز می‌گفتند نیمار به رئال می‌پیوندد و روز بعد می‌گفتند نه، او در PSG ماندگار است".

 

مدافع رئال در ادامه گفت:" ما از هم‌تیمی‌های برزیلی‌مان پرسیدیم و آنها گفتند در این مورد چیزی نمی‌دانند. من خودم اما شک داشتم. نیمار یکی از پنج بازیکن برتر یا سه بازیکن برتر دنیا است. ورود بازیکنی مثل او به هر تیمی اتفاق خوبی است و با استقبال مواجه می‌شود".

 

کارواخال در ادامه صحبتهایش گفت:" ما همین هستیم که همه می‌بینند. از این به بعد دیگر نمی‌توانیم درباره کسی فکر کنیم که در تیم ما نیست".

 

دیدگاه‌ها