کد خبر : 1627756 | 12 مرداد 1398 ساعت 16:17 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از تعلل نساجی و آبی‌ها برای ثبت قرارداد؛

لک بی‌خیال استقلال شد و به ماشین رفت

دروازه‌بان سابق نساجی و یکی از گزینه‌های استقلال در نقل و انتقالات راهی تبریز شد و با ماشین‌سازی قرارداد بست.

لک بی‌خیال استقلال شد و به ماشین رفت

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک بعد از عملکرد درخشانی که فصل گذشته در نساجی مازندران ارائه کرد، تبدیل به یکی از گزینه‌های استقلال برای جانشینی سید مهدی رحمتی شد و طی هفته‌های اخیر بحث حضورش در جمع آبی‌ها به وجود آمد ولی پس از طولانی شدن روند این مذاکرات، او تصمیم گرفت تیم جدیدی را انتخاب کند.

 

این دروازه‌بان سابقا ملی پوش که طی 10 فصل اخیر در لیگ برتر حضور ثابت داشته و تجربه بازی در صبای قم و تراکتور را در کارنامه دارد، بعد از دوران موفق در سایپا و فولاد خوزستان، سال گذشته با نظر جواد نکونام راهی نساجی مازندران شد ، ۲۴ بازی برای این تیم انجام داد و موفق به ثبت ۱۱ کلین‌شیت شد.

 

لک که بعد از پایان لیگ هجدهم و اتمام قراردادش با نساجی به نظر می‌رسید از این تیم جدا شود، امروز باشگاه جدید خود را معرفی کرد و بعد از چهار سال مجددا به تبریز بازگشت و با باشگاه ماشین‌سازی تبریز قراردادی یک ساله به امضاء رساند.

 

این دروازه‌بان باتجربه که در لیگ‌های سیزدهم و چهاردهم در تراکتور حضور داشت، در فصل ۹۳-۹۲ با کلین‌شیت در تمام مسابقات جام حذفی، به همراه سرخ پوشان تبریزی، قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کرد و حالا امیدوار است در بازگشت به این شهر، حضور در ماشین‌سازی و کار کردن دوباره با رسول خطیبی، موفقیت‌های گذشته‌اش را تکرار کند و همچنین خیال ماشین‌سازی برای حضور یک گلر مطمئن راحت شود.

 

1423625

 

1423624

دیدگاه‌ها