کد خبر : 1627802 | 12 مرداد 1398 ساعت 19:05 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

توافق شخصی بایرن مونیخ با لروی سانه

تلاش بایرن مونیخ برای جذب لروی سانه، وینگر آلمانی منچسترسیتی لحظه به لحظه بیشتر می شود.

توافق شخصی بایرن مونیخ با لروی سانه

به گزارش "ورزش سه"، بر کسی پوشیده نیست که بایرن مونیخ تمایل زیادی به جذب ستاره آلمانی سیتیزن ها دارد و اسکای اسپورتس مدعی شد بایرن مونیخ برای جذب این بازیکن با دستمزد 16.5 میلیون پوند به توافق شخصی دست یافته است.

 

البته بایرن هنوز هم باید با منچسترسیتی برای فروش لروی سانه به توافق برسد و گزارش ها حاکی از آن است که مذاکرات می تواند تا پایان پنجره نقل و انتقالات در انگلیس در ساعت 5 عصر پنجشنبه آتی ادامه یابد.

 

1423210

 

سیتیزن ها بیش از 90 میلیون پوند برای فروش لروی سانه از بایرن مونیخ می خواهند و اگر بایرن راضی به پرداخت چنین مبلغی شود، گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه خود و بوندسلیگا را به خدمت گرفته است. لروی سانه بخش قابل توجهی از نیم فصل دوم سال گذشته را به دلیل نیمکت نشینی از دست داد و تعدد بازیکنان آماده در بخش هجومی سیتی باعث دشواری شرایط او برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت شده است.

 

البته پپ گواردیولا در روزهای اخیر بارها تاکید کرده در صورت جدایی لروی سانه بسیار ناراحت خواهد شد اما به هر حال پیشنهاد هنگفت بایرن مونیخ و البته تمایل شخصی خود این بازیکن به بازگشت دوباره به بوندسلیگا بعد از جدایی از شالکه در سال 2016، احتمال انتقال لروی سانه به مونیخ را افزایش داده است.

دیدگاه‌ها