کد خبر : 1639584 | 05 مهر 1398 ساعت 16:01 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

هوینس: شاید سانه را در ژانویه جذب کنیم

رئیس باشگاه بایرن مونیخ هنوز نسبت به جذب لروی سانه امیدوار است هرچند ستاره آلمانی تا ماه ها به دور از میادین خواهد بود.

هوینس: شاید سانه را در ژانویه جذب کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ تابستان به جذب لروی سانه ستاره آلمانی سیتی بسیار نزدیک شده بود. توافق بین دو طرف تقریبا قطعی بود اما سانه در جریان بازی با لیورپول در سوپرکاپ انگلیس از ناحیه رباط صلیبی به شدت مصدوم شد و تا شش ماه قادر به همراهی سیتیزن ها نخواهد بود و شاید حتی فصل را نیز از دست بدهد.

پس از مصدومیت سانه، انتقال او به بایرن نیز منتفی شد اما اولی هوینس رئیس باشگاه مونیخی نسبت به جذب او ناامید نیست.

 

 

1438106

 

 

هوینس به اسپورت ایلوستریتد گفت:« باید صبر کنیم و ببینیم روند بهبودی سانه چگونه خواهد بود. ژانویه و فوریه من دیگر رئیس بایرن نیستم و باید دید مدیران جدید باشگاه در مورد سانه چه تصمیمی خواهند گرفت. اگر سانه بهبود یابد و توافق حاصل شود، او در نیم فصل دوم بازیکن بایرن خواهد بود و زیر نظر نیکو کوواچ به فوتبالش ادامه خواهد داد.»

 

هوینس در مورد انتقاداتی که از کوواچ می شود، گفت:« او یک مربی جوان و کم تجربه در سطح بین المللی است اما تا همین جا برای بایرن دو جام آورده است. ما به او و توانایی هایش اعتماد داریم.»

 

هوینس در مورد انتظارات بالا از بایرن گفت:« مشکل اینجاست که وقتی ما قهرمان بوندسلیگا می شویم، می گویند این برای لیگ آلمان خوب نیست و یک اتفاق عادی محسوب می شود؛ ولی وقتی قهرمان نمی شویم، همان ها درخواست استعفای عاملان ناکامی را دارند؛ پس ترجیح می دهم هر سال قهرمان بوندسلیگا شویم.»

 

دیدگاه‌ها