کد خبر : 1628047 | 13 مرداد 1398 ساعت 20:38 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیتیزن ها خوش شانس بودند؛

لیورپول 1 (4) - سیتی 1 (5)؛ براوو- واکر و اولین جام برای سیتی

دیدار تماشایی سیتی و لیورپول در وقت قانونی 1-1 تمام شد و در ضربات پنالتی شاگردان گواردیولا پیروز شدند.

لیورپول 1 (4) - سیتی 1 (5)؛ براوو- واکر و اولین جام برای سیتی

به گزارش "ورزش سه"، سورپرکاپ انگلیس در شرایطی به سود به پایان رسید که لیورپول در نیمه دوم فرصت های فوق العاده ای را از دست داد و در نهایت سیتی در ضربات پنالتی به پیروزی رسیده و فاتح سوپرکاپ جزیره شد.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 4 و روی اشتباه مدافعان لیورپول برای سیتی ایجاد شد اما ضربه لروی سانه از گوشه محوطه به تور کنار دروازه برخورد کرد.

 

در دقیقه 8 لیورپول تا آستانه زدن گل اول نیز پیش رفت اما پاس روبرتو فرمینو با ضربه زمینی محمد صلاح همراه شد و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1423978

 

1423981

 

اما در دقیقه 12 سیتی به گل رسید. ارسال زینچنکو در محوطه به داوید سیلوا رسید تا پاس او بهترین فرصت را مقابل دروازه برای استرلینگ فراهم کند و او با ضربه ای از بین پاهای آلیسون، زننده گل اول لقب گیرد.

 

در دقیقه 17 و روی پاس دی بروین، رحیم استرلینگ فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه او با مهار آلیسون همراه شد.

 

در اواسط نیمه اول اوریگی در حالیکه مدافعان سیتی را مقابل داشت اقدام به ضربه زدن کرد اما شوت او از بالای دروازه سیتی به بیرون رفت. در ادامه نیمه اول جریان بازی آرام شد و در نهایت سیتی با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

لیورپول نیمه دوم را توفانی آغاز کرد و فرصت های فراوانی ساخت. در دقیقه 55 و روی ارسال آرنولد، فن دایک تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما ضربه او با بدشانسی روی خط دروازه فرود آمده و تبدیل به گل نشد.

 

لحظاتی بعد محمد صلاح با یک حرکت انفرادی می توانست لیورپول را به گل برساند اما ضربه زیبای او به دیرک دروازه سیتی برخورد کرد.

 

1423977

 

در دقیقه 62 استرلینگ در موقعیتی فوق العاده با دروازه آلیسون  تک به تک شد اما تعلل وی باعث از دست رفتن تعادل و این موقعیت بسیار خوب شد.

 

در دقیقه 70 یک بار دیگر محمد صلاح موقعیت سازی کرد اما ضربه او در اختیار براوو قرار گرفت. اما در نهایت لیورپول در دقیقه 78 به گل رسید.

 

1423980

 

1423979

 

فن دایک در گوشه زمین صاحب موقعیت شده و ارسال او در دهانه دروازه با ضربه سر ماتیپ همراه شد تا هنرنمایی زوج خط دفاعی لیورپول آنها را به گل تساوی برساند.

 

در دقیقه 83 لیورپول تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت اما ضربه نبی کیتا از درون محوطه با عکس العمل زیبای کلودیو براوو دفع شد.

 

در اوقات اضافی محمد صلاح در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما ضربه او در نزدیکی خط دروازه با حرکت آکروباتیک کایل واکر بازگردانده شد.

 

1423989

 

در ثانیه های پایانی کلودیو براوو ضربه زمینی شقیری از گوشه محوطه را مهار کرد تا این جدال تماشایی به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

ضربات پنالتی:

 

لیورپول: ژردان شقیری- گل

سیتی: ایلکای گوندوغان- گل

لیورپول: جورجی واینالدوم- براوو دفع کرد

سیتی: برناردو سیلوا- گل

لیورپول: آدام لالانا- گل

سیتی: فیل فودن- گل

لیورپول: اوکسلد چمبرلین- گل

سیتی: زینچنکو- گل

لیورپول: محمد صلاح- گل

سیتی: گابریل ژسوس- گل

 

1424005

دیدگاه‌ها