کد خبر : 1628160 | 14 مرداد 1398 ساعت 12:52 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

معبودی: باخت مقابل استقلال بی‌اهمیت بود

مدافع ماشین‌سازی می‌گوید نتیجه بازی با استقلال برای آنها اهمیتی نداشته و مهم، اهداف کادر فنی تیم بوده است.

معبودی: باخت مقابل استقلال بی‌اهمیت بود

به گزارش "ورزش سه"، عزیز معبودی معتقد است هنوز آماده‌سازی پیش فصل را به طور کامل پشت سر نگذاشتند و تا شروع بازی‌های لیگ برتر شرایط خوبی پیدا می‌کنند.

 

* تغییرات زیادی داشتیم

 

ما نسبت به سال قبل تغییرات زیادی داشتیم و جابه‌جایی‌های زیاد موجب می‌شود که آماده‌سازی تیم زمان‌بر باشد؛ ما در این فصل جدا از تغییرات تیمی، تغییرات زیادی هم در باشگاه داشتیم که همه این مسائل باعث می‌شود که بستن تیم سخت و زمان‌بر شود ولی در نهایت می‌توان انتظار یک تیم و باشگاه یک‌دست را در طول فصل داشت.

 

* نتیجه بازی با استقلال مهم نبود

 

شما با نتایج دیدارهای تدارکاتی نمی‌توانید عیار تیم‌ها را تخمین بزنید و دیدارهای لیگ برتر شرایطی به کل متفاوت با این دیدارهاست؛ همه تیم‌ها با آمادگی کامل وارد مسابقات می‌شوند ولی در دیدارهای تدارکاتی شرایط هر تیمی نسبت به برنامه‌های آماده‌سازی آن متفاوت است و نتیجه دیدار با استقلال برای ما مهم نبود؛ مهم اهداف کادر فنی در این مسابقه بود.

 

* حقوق استراماچونی بیشتر از بودجه ماشین است

 

در دیدار با استقلال به ناعدالتی و شرایط نابرابر در فوتبال پی بردیم؛ ضمن اینکه وقتی دستمزد مربی حریفت بیشتر از بودجه تیم تو باشد، این یعنی شرایط سخت رقابت در لیگ برتر که فاصله تیم‌ها را از نظر نفرات و ارزش ریالی زیاد کرده است.

 

* سه نوع تیم در لیگ برتر داریم

 

الان لیگ برتر ما به سه نوع تیم تقسیم شده است؛ تیم‌هایی که خوب خرج می‌کنند و دستشان باز است، مثل پرسپولیس و استقلال؛ تیم‌هایی که خصوصی هستند و خرج‌ها به جیب و سرمایه شخصی وصل است و سوم، تیم‌هایی که زیر فشار رقابت با میلیاردی‌ها تلاش می‌کنند و از نیروی انگیزه و جوانی استفاده می‌کنند که نمونه‌اش ماشین سازی است.

 

* خطیبی انرژی جوانی را به تیم تزریق کرده است

 

من با آقای خطیبی سابقه کاری نداشتم ولی در این مدت کوتاه همکاری دیدم که مربی جوان و پُر انرژی است که انرژی جوانی را وارد تیم کرده است؛ قطعا در بازی‌های لیگ برتر شما تاثیرات این انرژی را خواهید دید و از ماشین‌سازی یک تیم خوب خواهد ساخت که در تبریز یقه مدعیان را خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها