کد خبر : 1628376 | 15 مرداد 1398 ساعت 12:38 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان پولادی در دوحه؛ شاید دیگر برنگردد

مهرداد پولادی 33 ساله بار دیگر به فوتبال قطر بازگشت و این بار تیم الخریطیات را برای بازی انتخاب کرده است.

پایان پولادی در دوحه؛ شاید دیگر برنگردد

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شرایط سنی مهرداد، به نظر می رسد در دوحه و احتمالا همین تیم الخریطیات به فوتبال خود پایان می دهد و کفش ها را آویزان خواهد کرد. بازیکنی که می توانست در جام جهانی 2018 هم همراه تیم ملی باشد اما ...

 

مهرداد پولادی که پیراهن پرسپولیس را هم برتن داشت یکی از بازیکنان مورد علاقه کارلوس کی روش بود بطوریکه ماه ها و در شرایطی که از تیم مس کرمان قصد انتقال به تیم پرسپولیس را داشت و بدون تیم بود به اردوی تیم ملی دعوت می شد. علاقمندی کارلوس کی روش به مهرداد پولادی البته که طبیعی بود به این خاطر که کارلوس کی روش فوتبال دفاعی را دوست داشت و مهرداد در کار دفاعی بسیار خوب کار می کرد. هر چند در بازی با عراق در جام ملت های استرالیا اخراج او به تیم ملی ضربه زد و در نهایت باعث حذف تیم ملی شد.

 

اگر ماجرای سربازی مهرداد پولادی و بحث کارت های جعلی پیش نمی آمد مهرداد پولادی به تهران برمی گشت و در ادامه هم برای تیم های داخلی و از همه مهمتر تیم ملی بازی می کرد اما ترجیح داد به جای بازگشت به تهران و بازی برای یک تیم نظامی در خارج از کشور بماند و به فوتبال خود ادامه دهد. مهرداد در آستانه نزدیک شدن به پایان فوتبالش است و در حالی که برخی تصور می کنند او بعد از پایان فوتبال به تهران باز می گردد تا سربازی خود را دنبال کند شاید تصمیمی غیر از این بگیرد و دیگر به ایران برنگردد!

 

این یک واقعیت است که در حال حاضر کمتر فوتبالیست با کیفیتی است که علاقمند به بازی در تیم های نظامی ایران باشد چرا که تیم های نظامی ایران در لیگ برتر حضور ندارند و از همه بدتر اینکه شرایط مالی بدی دارند. در حالی که در گذشته تیم هایی چون فجر سپاسی، ابومسلم و پاس جز تیم های خوب نظامی بودند که بازیکنان سرباز با اشتیاق پیراهن یکی از این تیم ها را برتن می کردند. اخیرا سازمان نظام وظیفه برای کمک کردن به فوتبال به بازیکنان لیگ برتری تا سن 28 سالگی و به بازیکن تیم ملی تا سن 30 سالگی معافیت داده است.

دیدگاه‌ها