کد خبر : 1628485 | 15 مرداد 1398 ساعت 20:16 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

جدال جذاب رحمتی و دوستان با استقلال در هفته سیزدهم

هفته سیزدهم لیگ برتر برای هواداران استقلال یک روز ویژه خواهد بود چراکه کاپیتان فصل گذشته این تیم رو به روی تیم سابقش قرار می گیرد.

جدال جذاب رحمتی و دوستان با استقلال در هفته سیزدهم 

به گزارش ورزش سه، مهدی رحمتی در لیگ پانزدهم که به استقلال برگشت تا لیگ هجدهم بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بست و نمایش‌های خوبی در ترکیب آبی ها داشت. رحمتی فصل قبل هم نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشت و موفق شد کلین شیت های زیادی به نام خود ثبت کند اما اتفاق های عجیبی که بعد از بازی برگشت برابر پرسپولیس افتاد باعث شد این دروازه‌بان نامدار فوتبال ایران تا پایان فصل روی نیمکت بنشیند.

 

اما در پایان لیگ هجدهم و در شرایطی که همه منتظر بودند تا مهدی رحمتی قرارداد خود را امضا کند او بدون اطلاع مدیران باشگاه به پدیده پیوست تا بتواند سالهای آخر فوتبالش را به دور از حاشیه و در تیمی بازی کند که در آن آرامش داشته باشد.

 

حالا مهدی رحمتی برای اولین بار بعد از جدایی از استقلال در هفته سیزدهم لیگ نوزدهم در مشهد  روبه روی تیم سابق خود قرار می گیرد و بی‌تردید انگیزه‌های زیادی خواهد داشت تا نشان بدهد هنوز هم یکی از بهترین دروازه بان های فوتبال ایران است.

 

البته این تمام ماجرا نیست چرا که فرشاد محمدی مهر و روح الله باقری هم که در نقل و انتقالات تابستانی از استقلال جدا شدند باید در این بازی حساس روبروی تیم سابق خود قرار بگیرند و آنها هم انگیزه‌های زیادی دارند تا نشان بدهند نیمکت‌نشینی شان در فصل گذشته فنی نبوده است.

 

بی‌تردید حضور یحیی گل محمدی به عنوان یکی از بهترین مربی های سال های گذشته فوتبال ایران  با استراماچونی که به تازگی با استقلال قرارداد امضا کرده هم به جذابیت های این بازی اضافه خواهد کرد ضمن اینکه جدال پدیده و استقلال جدال دو تیم مدعی قهرمانی  خواهد بود.

دیدگاه‌ها