کد خبر : 1628490 | 15 مرداد 1398 ساعت 20:31 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

زرینچه: خیلی خوب شد که دربی هفته چهارم است

سرپرست استقلال گفت: به نظر من قرعه خوبی است چرا که بهتر از برگزاری دربی در هفته اول است.

زرینچه: خیلی خوب شد که دربی هفته چهارم است

به گزارش "ورزش سه" جواد زرینچه درباره برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال گفت: خوشحالیم که قرعه‌کشی مسابقات برگزار شد و آمادگی کاملی برای آغاز لیگ برتر داریم. خوشحالیم که دربی در هفته چهارم برگزار می‌شود. اگر بازی در هفته اول بود، شرایط سخت‌تر می‌شد، اما هفته چهارم بازی جذابی از دو تیم خواهیم دید.


وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود استراماچونی به همراه بازیکنان استقلال، مراسم قرعه‌کشی لیگ را تماشا کرده‌اند، گفت: فکر نمی‌کنم این‌طور باشد، اما اگر این کار را کرده باشند، اتفاق خیلی خوبی است.


سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره قرعه تیم استقلال که در هفته اول لیگ برتر باید در تبریز به مصاف ماشین‌سازی برود، گفت: خیلی عالی است و ما راضی هستیم.


زرینچه در پاسخ به این پرسش که چه تاریخی برای آغاز لیگ برتر به باشگاه استقلال اعلام شده است، گفت: به ما می‌گویند مسابقات از 28 و 29 مرداد آغاز می‌شود. همه تمهیدات برای حفظ شأن هواداران است و دوست داریم هواداران سالم به ورزشگاه بیایند و سالم از آن خارج شوند. امیدواریم ورزشگاه‌ها اصلاح شوند و لیگ خوبی داشته باشیم.


وی درباره تغییرات تیم استقلال گفت: تغییرات مثبت بوده است و ان‌شاءالله در این چند روز، بازیکنانی به تیم اضافه می‌شوند تا تیم‌مان کامل‌تر شود.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا به هواداران استقلال، قول قهرمانی می‌دهد یا خیر، گفت: هیچ‌کس در هیچ کجای دنیا، قول قهرمانی نمی‌دهد، اما ما برای قهرمانی می‌جنگیم.


سرپرست تیم فوتبال استقلال با تمجید از سرمربی این تیم گفت: او بهترین مربی  است که در استقلال دیدم.

دیدگاه‌ها