کد خبر : 1628500 | 15 مرداد 1398 ساعت 21:02 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت گلر ملی پوش به اصفهان

قرار ذوب و تراکتور ‌‌‌؛ هفته سوم فولادشهر

قطعاً مقاومت گلر ملی‌پوش تراکتوری‌ها برابر مهاجمان ذوب آهن را می توان یکی از مهمترین دوئل های هفته سوم دانست. رشید مظاهری پس از ۶ سال حضور در ذوب آهن، حالا با این تیم رقابت خواهد داشت.

قرار ذوب و تراکتور ‌‌‌؛ هفته سوم فولادشهر

به گزارش "ورزش سه"،  یکی از مهم‌ترین نبردهای لیگ نوزدهم که زمان آن هم اکنون از مراسم قرعه کشی بازی ها بیرون آمد دیدار دو تیم تراکتور آذربایجان و ذوب آهن اصفهان است دیداری که باید در هفته سوم لیگ نوزدهم و در فولادشهر اصفهان برگزار شود. دیداری که علاوه بر حضور بازیکنان مطرح در هر دو تیم و همین طور نشستن مربیان نام آشنا روی نیمکت آنها به اندازه کافی دیدار مورد نظر را حساس و البته جذاب می کند اما در این میان می توانیم به یک مورد ویژه نیز اشاره کنیم حضور رشید مظاهری درون دروازه تراکتوری ها و دوئل با مهاجمان ذوب آهن. 

 

رشید مظاهری که پس از جدایی از تیم فولاد خوزستان به جمع سبز پوشان اصفهانی اضافه شد ۶ سال برای آنها به میدان رفت سالهایی که باعث شد او بتواند با تلاش زیاد و همینطور تمرینات فراوانی که به انجام می رساند در ابتدا خود را به ترکیب اصلی ذوبی ها برساند و سپس با موفقیت در حراست از دروازه سبزپوشان خود را به عنوان یکی از دروازه‌بان‌های مطرح فوتبال ایران تثبیت کند. رشید ۶ فصل برای ذوبی ها به میدان رفت می توان گفت حدود ۴ سال اخیر را به عنوان یکی از ۳ دروازه بان های اصلی تیم ملی، اردوهای این تیم را از سر گذراند. 

 

حالا مظاهری باید بعد از سالها جنگیدن برای پیراهن سبز با قرمزها به میدان بیاید. این دروازه بان که پس از حضور در تراکتور آذربایجان دوران جدیدی را با چالش‌های تازه تجربه می‌کند باید مطابق با آنچه دقایقی پیش از قرعه درآمد در هفته سوم برای اولین بار پس از سال ها رو به روی تیم سابق خود و همینطور همبازیان قدیمی به میدان برود.

دیدگاه‌ها