کد خبر : 1628563 | 16 مرداد 1398 ساعت 10:45 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

کمیته امنیتی فیفا تعیین می کند

سه شهر عراق کاندیدای میزبانی از ایران

کمیته امنیتی فیفا قصد دارد با اعزام بازرسانی به کشور عراق از سه شهر معرفی شده برای میزبانی بازی های این کشور در مقدماتی جام جهانی 2022 بازدید کند.

سه شهر عراق کاندیدای میزبانی از ایران

به گزارش "ورزش سه"، بعد از رفع تعلیق عراق از میزبانی بازی های ملی این کشور برای میزبانی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برنامه های زیادی را در دستور کار خود قرار داده است. ساخت و تکمیل استادیوم های مدرن در این کشور در سال های گذشته سرعت زیادی به خود گرفته و حالا سه شهر بزرگ عراق برای میزبانی مقدماتی جام جهانی کاندید هستند.


بصره، اربیل و کربلا شهرهایی هستند که با در اختیار داشتن استادیوم های مدرن توان میزبانی از رقبای عراق از جمله ایران را دارند اما فیفا دیروز رسما اعلام کرد برای موافقت با درخواست عراقی ها برای برگزاری بازی در این شهرها تیم امنیتی خود متشکل از سه بازرس را طی یکی دو هفته آتی راهی این کشور خواهد کرد تا آنها از آخرین وضعیت امنیتی و استانداردهای ورزشگاه ها بازدید کنند.


به این ترتیب اگر مشکل خاصی پیش نیاید مارک ویلموتس و شاگردانش در بازی با عراق باید به یکی از سه شهر بصره، کربلا یا اربیل سفر کنند که مقصد نهایی قرار است توسط تیم امنیتی فیفا مشخص و معرفی شود که شانس کربلا یا اربیل بیشتر از بصره بندر جنوبی عراق است.

دیدگاه‌ها