کد خبر : 1628605 | 16 مرداد 1398 ساعت 13:11 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

5 هفته جهنمی برای تارتار و نفت مسجدسلیمان

نفت مسجدسلیمان در 5 هفته ابتدایی لیگ برتر قرعه بسیار سختی نصیبش شده است.

5 هفته جهنمی برای تارتار و نفت مسجدسلیمان

به گزارش "ورزش‌سه"، با انجام قرعه کشی رقابت های لیگ برتر نوزدهم مشخص شد که تیم نفت مسجدسلیمان در 5 هفته ابتدایی مسابقات باید دیدارهای بسیار سختی را پشت سر بگذارد.


شاگردان مهدی تارتار طبق قرعه کشی انجام شده در هفته اول میزبان تراکتور هستند و در هفته دوم در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهند رفت. آنها در هفته سوم میزبان استقلال تهران هستند و در هفته چهارم به میهمانی سپاهان می روند. در هفته پنجم نیز شهر خودروی مشهد میهمان نفتی ها خواهد بود.


بر این اساس نفت مسجدسلیمان در 5 هفته ابتدایی لیگ برتر با 4 مدعی قهرمانی این رقابت ها دیدار می کند و مسابقه دیگر این تیم با صنعت نفت آبادان که راحت تر از دیدارهای دیگر به نظر می‌‎رسد، خارج از خانه برگزار می شود.


از سوی دیگر اگرچه دیدارهای نفت مقابل تراکتور، استقلال و شهر خودرو در مسجدسلیمان باید برگزار شود، اما چون ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان هنوز آماده نشده و شاید به شروع لیگ برتر نرسد، امکان دارد دیدارهای سخت زردپوشان جنوبی در شهر اهواز برگزار شود.


به نظر می رسد مهدی تارتار، کادرفنی و شاگردانش کار سختی در هفته های ابتدایی لیگ برتر داشته باشند. آنها بی تردید در هفته های نخست باید دست به کار بزرگی بزنند و مشخص نیست چه اتفاقاتی در انتظارشان خواهد بود.

دیدگاه‌ها