کد خبر : 1628647 | 16 مرداد 1398 ساعت 15:49 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

اقلام گمشده بعد از چند روز پیدا شد!

ماجرای ناپدید شدن عتیقه‌جات موزه ورزش چه بود؟

در حالی که برخی عتیقه‌جات سوارکاری در حین انتقال به موزه المپیک ناپدید شده بود، بعد از چند روز مسئولان کمیته المپیک توانستند همه اقلام را تحویل بگیرند.

ماجرای ناپدید شدن عتیقه‌جات موزه ورزش چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، موزه ورزش ایران از چندی پیش در محل کمیته ملی المپیک و پارالمپیک افتتاح شد و بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه همچنان برخی اقلام با ارزش ورزش ایران در حال انتقال به این موزه است.


طی روزهای اخیر در حالی که عتیقه جات سوارکاری از موزه‌ قصرفیروزه به کمیته ملی المپیک منتقل شد، تعدادی از اقلام مدنظر در بین وسایل ارسالی وجود نداشت!


طبق اطلاعات کسب شده، حدود 17، 18 قلم جنس نفیس ناپدید شده بود، اما اینطور که مدیرروابط عمومی کمیته ملی المپیک می گوید بعد از چند روز از یک بار انبار دیگر این اقلام به موزه ورزش انتقال یافته است.

 

1424691


از جمله اقلام ناپدید شده می‌توان به زین اسب شاهنشاهی اشاره کرد که البته بعدا این زین جزو اقلام پیدا شد.


این ماجرا هم از جایی مشخص شد که چند روز قبل گروهی برای فیلم برداری و لیست کردن اقلام به موزه‌ قصر فیروزه رفتند و از عتیقه جات فیلم و عکس برداری کردند، اما بعد از انتقال این اقلام به موزه جدید معلوم شد که عتیقه جات انتقال یافته بسیار کمتر از زمان فیلمبرداری بوده است.


محمود عبداللهی، مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک در این باره به "ورزش سه" گفت: «تمامی اقلامی که لیست شده بود، هم اکنون در موزه ورزش وجود دارد. در روز اولی که وسایل را انتقال دادیم، 17، 18 قلم کم بود. سپس از دوستان جویا شدیم که گفتند بقیه وسایل در انبار دیگری است و آنها را هم بعد از چند روز تحویل گرفتیم. تمامی این اتفاقات زیر نظر امین اموال شرکت توسعه تجهیز و با حضور حراست شرکت سوارکاری شهدا و مسئولان فدراسیون چوگان انجام شد.»

 

1424689

 

1424688

دیدگاه‌ها