کد خبر : 1628666 | 16 مرداد 1398 ساعت 17:48 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

فان پرسی: از بازنشستگی فرگوسن شگفت زده شدم

روبین فان پرسی می گوید سر الکس فرگوسن به او قول داده بود که سه سال در یونایتد خواهد ماند ولی پس از یک سال از انتقال او اعلام بازنشستگی کرد.

فان پرسی: از بازنشستگی فرگوسن شگفت زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، روبین فان پرسی اسطوره فوتبال هلند در دوران فوتبالش برای فاینورد، آرسنال، منچستریونایتد و فنرباغچه به میدان رفت و بارها گلزنی کرد. او توانست در سال 2013 به همراه یونایتد و با هدایت الکس فرگوسن قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. او در آن فصل با به ثمر رساندن 26 گل توانست آقای گل لیگ برتر شود.

 

 

Image result for van persie ferguson

 

 

فان پرسی که با نظر فرگوسن از آرسنال به یونایتد پیوست، در مورد انتقالش به این باشگاه گفت:« من در تابستان 2012 با فرگوسن صحبت کردم و به یونایتد پیوستم. او در آن زمان به من گفته بود که سه سال در یونایتد خواهد ماند ولی در پایان فصل اعلام بازنشستگی کرد که خیلی برای من تعجب آور بود. او به من قول داده بود که در یونایتد می‌ماند. البته من وقتی فهمیدم او به خاطر خانواده تصمیم گرفته است که این کار را کند به او حق دادم. خانواده همیشه خیلی مهمتر از کار و حرفه است.»

 

فان پرسی در یونایتد زیر نظر دیوید مویس و لوئیس فان خال نیز کار کرد ودر نهایت در سال 2015 از این تیم رفت. او درباره افت یونایتد در این سال‌ها گفت:« فرگوسن تاثیر زیادی روی موفقیت‌های تیم داشت. یکی از دلایل اصلی که من به یونایتد پیوستم، فرگوسن بود.

او یک مربی اسطوره‌ای است و دیدید در فصل اول حضورم در این تیم زیر نظر او چقدر شرایط خوبی داشتم. ارتباط بین بازیکنان و مربی‌ها خیلی خوب بود و به همین دلایل بود که توانستم در اولین فصل حضورم در یونایتد 26 گل به ثمر برسانم. اکنون جای خالی فرگوسن احساس می‌شود. او مربی بسیار خوب و حرفه‌ای بود و هیچ‌وقت کار کردن زیر نظر او را فراموش نمی کنم.»

دیدگاه‌ها