کد خبر : 1628746 | 17 مرداد 1398 ساعت 09:17 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا 2-1 ناپولی؛ پیروزی بارسا بدون مسی

بارسلونا در اولین مسابقه دوستانه خود در آمریکا موفق شد ناپولی را با نتیجه 2-1 شکست دهد و با گلهای بوسکتس و راکیتیچ، گل به خودی اومتیتی را جبران کرده و به پیروزی برسد.

بارسلونا 2-1 ناپولی؛ پیروزی بارسا بدون مسی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آمریکا و در شهر میامی، در اولین مسابقه دوستانه خود در این کشور از دو مسابقه دوستانه‌ای که طبق برنامه قرار است در این کشور انجام دهد به مصاف ناپولی رفت و موفق شد با نتیجه 2-1 از سد این تیم ایتالیایی عبور کند.

 

بارسلونا روز شنبه هم این بار در شیکاگو به مصاف ناپولی خواهد رفت. گل اول بازی در دقیقه 38 توسط سرخیو بوسکتس برای بارسا به ثمر رسید اما به لطف گل به خودی ساموئل اومتیتی در دقیقه 42 بازی در نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید. در نیمه دوم اما ایوان راکیتیچ در دقیقه 79 با یک ضربه والی مهارناپذیر در دقیقه 79 پیروزی کاتالان‌ها را قطعی کرد.

 

1424801

 

بارسلونا در این بازی بدون لیونل مسی به میدان رفت که دچار کشیدگی از ناحیه عضله پا شده بود اما آنتوان گریزمان، لوئیس سوارز، راکیتیچ، اومتیتی و بوسکتس در ترکیب اولیه بارسا حضور داشتند و جونیرو فیرپو که این هفته از رئال بتیس به بارسا منتقل شد نیز در این بازی اولین بازی خود برای بارسا را انجام داد.

 

در نیمه اول اینسینیه، مرتنز و کایخون بازیکنان ناپولی خطرهای بزرگی روی دروازه بارسا ایجاد کردند و بلوگرانا خوش‌شانس بود که گل اول بازی توسط ناپولی به ثمر نرسید. ناپولی با پاسهای پیاپی موفق شد قفل دفاع بارسا را باز کند ولی نتو، دروازه‌بان بارسا دو فرصت پیاپی را از اینسینیه و مرتنز گرفت تا دروازه بارسا بسته بماند.

 

1424802

 

با وجود فوتبال زیبای ناپولی، این تیم در دقیقه 38 دروازه خود را باز شده دید. بوسکتس که مدافعین ناپولی فضای زیادی در حاشیه محوطه جریمه در اختیارش گذاشته بودند موفق شد در این دقیقه دروازه ناپولی را باز کند. برتری بارسا اما دیری نپایید چون شوت کایخون در دقیقه 42 توسط ساموئل اومتیتی وارد دروازه نتو شد تا بازی با این گل به خودی با تساوی 1-1 در نیمه اول به پایان برسد.

 

1424803

 

در نیمه دوم میلیک یک فرصت طلایی را برای ناپولی از دست داد و دروازه خالی بارسا را باز نکرد و دقایقی بعد درحالیکه 11 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، راکیتیچ موفق شد ناپولی و میلیک را به خاطر از دست دادن آن فرصت طلایی جریمه کند و با گلی که در دقیقه 79 به ثمر رساند پیروزی بارسا در این بازی را قطعی کرد.

 

1424804

 

دیدگاه‌ها