کد خبر : 1628749 | 17 مرداد 1398 ساعت 10:00 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: بارسا فصل آینده مدعی اول چمپیونزلیگ است

کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل بارسلونا گفت بارسا با خریدهایی که امسال تابستان کرده سال آینده مدعی فتح چمپیونزلیگ است.

آنچلوتی: بارسا فصل آینده مدعی اول چمپیونزلیگ است

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی که تیمش دیشب در میامی آمریکا در یک بازی دوستانه به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه 2-1 مقابل بارسایی که لیونل مسی را در ترکیب خود نداشت شکست خورد، بعد از بازی گفت بارسلونا با خریدهایی که امسال تابستان کرده سال آینده یکی از مدعیان جدی فتح لیگ قهرمانان خواهد بود. بارسلونا از سال 2015 تا کنون موفق به قهرمانی در این رقابتها نشده است.

 

آنچلوتی بعد از بازی دیشب تیمش مقابل بلوگرانا گفت اضافه شدن ستاره‌هایی مثل آنتوان گریزمان و فرانکی دی‌یونگ، در کنار بزرگان بارسا مثل لیونل مسی این تیم را فصل آینده به یکی از قدرتمندترین تیمهای اروپایی تبدیل خواهد کرد.

 

1424809

 

سرمربی ناپولی در این باره گفت:" من معتقدم بارسلونا همیشه یکی از بختهای قهرمانی در چمپیونزلیگ است. بارسا بازیکنی مثل لیونل مسی را دارد و خیلی‌های دیگر. برای همین من معتقدم بارسا همیشه برای رسیدن به حداکثر موفقیت بازی می‌کند و حداکثر موفقیت یعنی لیگ قهرمانان".

 

آنچلوتی در ادامه گفت:" معتقدم بارسا با بازیکنانی که امسال تابستان خریده، فصل آینده بسیار قوی خواهد بود".

 

سرمربی ناپولی درباره وضعیت این تیم و شانسش در فصل آینده هم گفت:" در حال حاضر فوتبال ایتالیا کمی از لالیگا و لیگ برتر عقب مانده ولی چیزی در لیگ ایتالیا به حرکت درآمده و در حال جنب و جوش است. سال گذشته کریستیانو رونالدو به ایتالیا آمد که برای لیگ ما اتفاق خیلی مهمی است. من معتقدم فوتبال ایتالیا در آینده به سطح آن دو لیگ خواهد رسید. استادیومهای ما در حال بازسازی هستند و شک ندارم ایتالیا قدم به قدم بهتر خواهد شد".

 

 

دیدگاه‌ها