کد خبر : 1628788 | 17 مرداد 1398 ساعت 13:07 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض های همه جانبه به یک فرآیند ساده؛

قرعه سخت تیم شما از اینجا خارج شد (عکس)

قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر باز هم واکنش‌های شبیه به سال‌های قبل را به دنبال داشت.

 به گزارش "ورزش سه"، روز سه شنبه هفته جاری مراسم قرعه‌کشی نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد. در شرایطی که هنوز خبری از شروع قطعی بازی های لیگ در یک تاریخ خاص نیست، مراسم قرعه کشی هم نکات جالب توجه و بدیعی داشت؛ از برگزاری در مشهد که یک اتفاق جدید بود، تا سپردن پروسه اجرا به طور کامل به فوتبالیست ها که این هم کمتر سابقه داشت.

 

 اما با این حال اتفاق های پس از مراسم و واکنش های تیم های مختلف تقریبا تکراری و قابل پیش بینی بود. مانند رویه همیشگی، اکثر تیم های لیگ برتر قرعه خود را دشوار تلقی کردند و به نوعی یک موضع گیری شبیه به هم نسبت به برنامه مسابقات نشان دادند.

 

از واکنش مربیان و مدیران شدیدتر، صفحات منتسب به هواداران تیم ها بودند. در این صفحه‌ها مانند خیلی مواقع نظرات تندی مطرح شد و هر یک از آنها شخص یا مجموعه ای را به عنوان باعث و بانی قرعه سخت تیم مورد علاقه‌شان عنوان کردند.

 

 اما آنچه واضح بود، قرعه کشی لیگ برتر طی یک فرآیند طبیعی و ساده انجام شد که جایی برای اظهارنظرهای مغرضانه و عجیب باقی نگذاشت؛ قرعه هایی که به صورت شکیل و مرتب تعبیه شده بودند و نهایتا به دست رضا عنایتی و حسین بادامکی از گوی های طلایی رنگ خارج شدند تا برنامه نهایی لیگ نوزدهم به طور کامل مشخص شود‌.

عکس: رامین صفاری

 

1424882

 

1424883

دیدگاه‌ها