کد خبر : 1628825 | 17 مرداد 1398 ساعت 19:15 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

نتو:

دعا می کنم کوتینیو در بارسلونا بماند

دروازه بان برزیلی جدید بارسلونا دوست دارد فیلیپه کوتینیو فصل پیش رو هم در این باشگاه بماند.

دعا می کنم کوتینیو در بارسلونا بماند

به گزارش "ورزش سه"، یک سال و نیم پس از پیوستن فیلیپه کوتینیو به بارسلونا، او حالا نزدیک تر از همیشه به در خروجی باشگاه است. کوتینیو در این مدت نتوانست ارزش های خود را در بارسا ثابت کند و سران این باشگاه که در اندیشه جذب نیمار هستند، جدایی کوتینیو را الزامی می دانند. دستمزدی که کوتینیو دریافت می کند بسیار بالاست و اگر نیمار هم به خدمت گرفته شود، توازن مالی در این باشگاه به هم خواهد خورد.

 

 

1424936

 

 

نتو گلر برزیلی جدید بارسا پس از اتمام دیدار با ناپولی که با برتری 2-1 کاتالان ها همراه بود، به خبرنگاران گفت:« شرایط خوبی در بارسا دارم و خودم را به خوبی وفق داده ام. با بازیکنانی در این سطح، همه چیز ساده تر است. از حضور در بارسا بسیار خوشحالم. هرجا بارسا بازی دارد، پر از جمعیت می شود و داشتن چنین هوادارانی یک مزیت است. وظیفه ماست تا این هواداران را شاد کنیم.»

 

جدایی احتمالی کوتینیو:« این موضوعی مربوط به باشگاه است و آنها تصمیم نهایی را خواهند گرفت؛ ولی به شخصه دعا می کنم او از جمع ما جدا نشود و فصل پیش رو هم برای بارسا بازی کند. کوتینیو دوست نزدیک من است و یک انسان خارق العاده. دوست دارم مدت ها با یکدیگر هم تیمی باشیم ولی خوب، نظر من چیزی را تغییر نخواهد داد.»

 

 

1424676

 

 

دیدگاه‌ها