کد خبر : 1628828 | 17 مرداد 1398 ساعت 15:55 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: گریزمان باید خودش را با بارسا وفق دهد

آنتوان گریزمان بامداد امروز نتوانست برابر ناپولی گلزنی کند و سوارز در جریان یک مصاحبه از او خواست هر چه زودتر خودش را با سبک بازی بارسا وفق دهد.

سوارز: گریزمان باید خودش را با بارسا وفق دهد

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان که به تازگی به بارسلونا پیوسته، در 4 بازی دوستانه اخیر این تیم موفق به گلزنی نشده است. بامداد امروز و برابر ناپولی فرصتی جدید برای او فراهم بود تا اولین گل خود را به ثمر برساند ولی ستاره فرانسوی در این امر ناکام ماند. بارسا 2-1 بر ناپولی پیروز شد و گل های این تیم را هم بوسکتس و راکیتیچ به ثمر رساندند.

 

 

1424941

 

 

لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسا در پایان بازی گفت:« بازی را با خستگی تمام کردم. بازی های پیش فصل همیشه سنگین هستند؛ به خصوص که بازی در آمریکا است و از لحاظ وفق پیدا کردن با شرایط تفاوت زمانی هم مشکلاتی داشتیم. باید تا شروع لالیگا به سرعت خودمان را آماده کنیم.»

 

سوارز در مورد همکاری با گریزمان در خط حمله گفت:« بازی با آرسنال در جام خوان گامپر دقایقی کنار هم به میدان رفتیم و این بازی دومی بود. در طول فصل دقایق بسیار بیشتری کنار هم بازی خواهیم کرد و این تازه شروع کار است. معتقدم گریزمان باید خودش را با سبک بازی بارسا وفق دهد و البته که کار ساده ای نیست. برای هر بازیکنی می تواند دشوار باشد که در روزهای نخست حضورش در بارسا خودش را با تیم وفق دهد. امیدوارم او هرچه سریع تر خودش را با شرایط جدید هماهنگ کند.»

 

جذب احتمالی نیمار:« او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و در این شکی نیست.»

 

 

1424275

 

دیدگاه‌ها