کد خبر : 1628958 | 18 مرداد 1398 ساعت 16:27 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست عراقی ها از فیفا: میزبانی!

تساوی عراق مقابل سوریه در حضور بانوان

هواداران تیم ملی عراق شب گذشته در ورزشگاه کربلا برای دیدار با سوریه حضور یافتند ودر بنرهایی از فیفا خواستند تا به آنها اجازه میزبانی در دیدارهای انتخابی جام جهانی را بدهد.

به گزارش"ورزش سه"، مسابقات غرب آسیا در عراق در حال پیگیری است و شب گذشته تیم ملی عراق برابر تیم ملی سوریه به تساوی رسید تا عراق در آستانه پیوستن به فینال قرار بگیرد. عراقی ها هم اکنون با 7 امتیاز در رده اول قرار دارند و با کسب یک تساوی در بازی آینده برابر یمن نیز به فینال رقابت ها می رسند.


نکته جالب رقابت شب گذشته تیم ملی عراق برابر سوریه حضور پرتعداد هواداران عراقی در ورزشگاه کربلا بود که در بین آنها تعداد زیادی از بانوان هوادار این کشور حضور داشتند که با مشقت های فراوان موفق شده بودند خود را به ورزشگاه کربلا برسانند. هواداران عراقی که از نامه فیفا مبنی بر منع میزبانی این کشور در دیدارهای مقدماتی جام جهانی بسیار ناراحت بودند، بنرهایی با خود آورده بودند که در آنها از فیفا خواسته بودند تا امتیاز میزبانی در این مسابقات را به آنها بازگرداند.


گفتنی است تیم ملی عراق در گروه سوم مسابقات انتخابی جام جهانی با تیم های ایران، هنگ کنگ، بحرین و کامبوج همگروه است و طبق نامه ای که روز گذشته یکی از خبرنگاران عراقی منتشر کرد باید بازی هایی که میزبان است را در کشوری دیگر برگزار کند.به نظر می رسد که اتفاقات دیدارهای الزورا در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در این محرومیت بی تاثیر نبوده، دیدارهایی که باعث شد این باشگاه نزدیک به 150 هزاردلار جریمه شود.

 

1425121

دیدگاه‌ها