کد خبر : 1629182 | 19 مرداد 1398 ساعت 17:30 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: روی راکیتیچ حساب می کنم ولی شاید برود

ارنستو والورده سرمربی بارسا در نشست دیشب خود حاضر نشد ماندنی شدن ایوان راکیتیچ را تضمین کند.

والورده: روی راکیتیچ حساب می کنم ولی شاید برود

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ از سال 2014 که پیراهن بارسا را به تن کرد توانسته جایگاهی ثابت برای خود در ترکیب اصلی این تیم پیدا کند و بازی های درخشانی از او به یاد داریم ولی از تابستان گذشته شایعات در مورد جدایی او پیوسته منتشر شده است.

 

 

1412710

 

 

ستاره کروات فصل قبل هدف اصلی پی اس جی بود ولی در نهایت تصمیم گرفت در بارسا بماند و امسال هم بار دیگر شایعات پیرامون او ادامه داشته است. راکیتیچ در مورد این شایعات می گوید که به آنها عادت کرده است و اینکه قصد دارد در بارسا بماند ولی تصمیم سران باشگاه به نظر چیز دیگری است و ترجیح می دهند او را که قدم در 31 سالگی گذاشته، به تیمی دیگر واگذار کنند. طبق ادعای موندودپورتیوو، این باعث نارضایتی شدید راکیتیچ شده است.

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا در نشست خبری بازی با ناپولی و در مورد آینده راکیتیچ گفت:« او بازیکن بسیار مهمی برای ماست. تا الان که اینچنین بوده ولی نمی دانم اینچنین خواهد ماند یا خیر.  او تا همین جا در بازی های پیش فصل دو گل زده است و عملکردش در تمرینات هم عالی بوده است. روی او مثل دیگر بازیکنانم حساب می کنم ولی نمی دانم با ما خواهد ماند یا از بارسا می رود. فعلا به اینکه او را دیگر نخواهیم داشت، فکر نمی کنم تا ببیینم چه پیش می آید.»

 

دیدگاه‌ها