کد خبر : 1629198 | 19 مرداد 1398 ساعت 17:00 | 53.3K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: پی اس جی و تایید مذاکرات برای جدایی نیمار

لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن امروز تایید کرد که مذاکرات برای جدایی نیمار بسیار پیشرفت کرده است.

رسمی: پی اس جی و تایید مذاکرات برای جدایی نیمار

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا در پارک دو پرنس و در اولین بازی لوشامپیونا باید به مصاف نیم المپیک برود و همه توجهات به وضعیت نیمار معطوف شده است. ستاره برزیلی که تمایل به جدایی دارد و در این مدت با رفتارها و نیز اظهارات خود خشم هواداران پاریسی را باعث شده، چند روزی است در تمرینات گروهی تیمش حضور دارد و مصدومیت زانو را به دست فراموشی سپرده ولی پی اس جی قصد ندارد از وجود او در بازی فردا استفاده کند.

در نهایت امروز توماس توخل در نشست خبری خود این موضوع را تایید کرد و عنوان داشت که نیمار در فهرست 18 نفره برای بازی فردا جایی ندارد.

 

 

1425421

 

 

سرمربی آلمانی گفت:« نیمار تمرین امروز را به اتمام نرساند و فردا نمی تواند بازی کند. او به صورت انفرادی تمرین کرد و در سالن بدنسازی حضور داشت. نیمار اخیرا دچار مصدومیت شده بود و به تازگی کار گروهی را شروع کرده ولی هنوز شرایط برای حضور او در میدان مناسب نیست. او فردا با ما نخواهد بود. آینده نیمار؟ شایعات زیاد است ولی ترجیح می دهم در این مورد صحبت نکنم.»

 

سپس لئوناردو مدیر ورزشی جدید پی اس جی در مصاحبه با خبرنگاران تایید کرد که در حال مذاکره برای جدایی نیمار هستند:« مذاکرات در این زمینه بسیار پیشرفت کرده ولی هنوز توافقی حاصل نشده است. همه می خواهیم وضعیت آینده او روشن شود.»

 

لازم به ذکر است که لئوناردو فاش نکرد که مذاکرات پی اس جی برای نیمار با رئال مادرید بوده یا بارسلونا.

 

 

1425452

دیدگاه‌ها