کد خبر : 1629272 | 19 مرداد 1398 ساعت 22:47 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل غیبت نیمار در اولین بازی PSG چیست؟

توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن مدعی شد نیمار تمرینات را نیمه تمام رها کرده است.

دلیل غیبت نیمار در اولین بازی PSG چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، دو سال بعد از رقم خوردن گران ترین انتقال تاریخ فوتبال و پیوستن نیمار به پاری سن ژرمن با 222 میلیون یورو، احتمال جدایی او بیش از همیشه شده است. در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال بازگشت نیمار، ستاره 27 ساله و برزیلی پاری سن ژرمن به لالیگا و تیم هایی چون بارسلونا و رئال مادرید منتشر شده است است. اخبار حاکی از آن است که لوس بلانکوس مذاکرات را با تیم متمول فرانسوی آغاز کرده و نیمار فاصله چندانی تا پوشیدن لباس رئال مادرید ندارد.

 

1425427

 

امروز باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد نام نیمار در بین دعوت شدگان برای دیدار هفته اول لیگ یک فرانسه این تیم مقابل نیس جایی ندارد و لئوناردو نیز امروز مذاکرات در مسیر جدایی ستاره 27 ساله و برزیلی را تایید کرد. حالا توماس توخل در مصاحبه ای مدعی شد نیمار نتوانسته تمرینات امروز پاری سن ژرمن را به پایان برساند و به همین دلیل در لیست این تیم برای دیدار با نیس جدایی ندارد.

 

توماس توخل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل نیس گفت: "نیمار و کیمپمبه هر دو در تمرینات گروهی شرکت کردند اما نیمار نتوانست تا پایان در تمرینات حضور یابد و به همین دلیل برای لیست ما در دیدار مقابل نیس دعوت نشد."

دیدگاه‌ها