کد خبر : 1629391 | 20 مرداد 1398 ساعت 14:21 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

لطیفی امروز در انزلی

اولین تمرین ملوانان با مربی و بازیکنان جدید

دومین تمرین جدید ملوانان در حالی برگزار می شود که بازیکنان و مربیان جدید این تیم نیز در آن حضور خواهند داشت.

اولین تمرین ملوانان با مربی و بازیکنان جدید

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در روزهای اخیر درباره وضعیت مدیریتی و مالکیتی ملوان تعیین تکلیف شده بود این تیم مطابق با برنامه از روز گذشته آغاز شد تا انزلی چی ها بتوانند خود را آماده برگزاری بازی های لیگ دسته اول کنند و به همین دلیل در حالی که تصور می شد با حضور علی لطیفی سرمربی جدید ملوانان، تمرینات این تیم آغاز شود این اتفاق نیفتاد و بازیکنان این تیم بدون سرمربی جدید اولین تمرین خود را برپا کردند.

 

هر چند درباره لطیفی گفته می شود که وی امروز راهی انزلی خواهد شد تا در تمرین ساعت 18 ملوانان که دومین تمرین این تیم محسوب می شود حضور پیدا کند. علی لطیفی را در انزلی، آرتا منهاجی به عنوان دستیار اول همراهی می کند. به غیر از نفرات غیربومی کادرفنی ملوانی ها، که امروز برای اولین بار در انزلی آفتابی می شوند، بازیکنان جدید انزلی چی ها نیز امروز اولین تمرین خود را به انجام خواهند رساند. 

قوها روز گذشته، تمرین افتتاحیه خود را زیر نظر حامد رمضانی، آرش فروغی مهر (مربی امیدهای ملوان) و علیرضا فتحی(مربی بدنساز) برگزار کردند. مربیانی که در صورت عدم حضور لطیفی در انزلی، تمرین امروز این تیم را نیز برگزار خواهند کرد.

دیدگاه‌ها