کد خبر : 1629522 | 21 مرداد 1398 ساعت 00:40 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

شکست رئال مادرید مقابل رم در ضربات پنالتی

رئال مادرید در دیداری دوستانه مقابل رم، بعد از تساوی 2-2 در وقت های قانونی، در ضربات پنالتی 5-4 شکست خورد.

شکست رئال مادرید مقابل رم در ضربات پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم که برای حضور در رقابت های فصل جدید آماده می شوند، امشب در ورزشگاه المپیکوی رم مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت این جالوروسی بود که در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و سرانجام در دقیقه 16 به گل اول بازی رسیدند. روی پاس لوکا مودریچ به سمت چپ زمین بود که مارسلو صاحب موقعیت شد و بعد از یک حرکت عرضی، با یک ضربه پای چپ تماشایی، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

 

1425815

 

در ادامه این رمی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 34 به گل تساوی رسیدند. فرار عالی نیکولو زانیولو از سمت راست و پاس در عرض او، در مقابل دروازه به پروتی رسید و او با یک بغل پای بی نقص، کار را تمام کرد.

 

1425818

 

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در فاصله یک دقیقه، دو تیم به گل های دوم رسیدند. ابتدا این رئال مادرید بود که روی ارسال مارسلو، با ضربه سر کاسمیرو به گل دوم رسید.

 

1425816

 

اما این برتری تنها یک دقیقه پا برجا بود. این بار روی پاس در عمق عالی از چنگیز اوندر، ادین ژکو با ضربه ای تماشایی، سقف دروازه رئال را هدف قرار داد و حساب کار را 2-2 کرد.

 

1425817

 

رئالی ها می توانستند در همان دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر پیش بیفتند اما موقعیت های این تیم تبدیل به گل نشد و نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم جریان بازی با توجه به تعویض های پرتعداد کمی از ریتم خوب نیمه اول تغییر کرد؛ با این وجود هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند ولی نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی کولاروف، اوندر، آنتونوچی، کریستانته، اسپیناتزولا، پنج پنالتی رمی ها را تبدیل به گل کردند و تونی کروس، ایسکو، گرت بیل و مودریچ هم ضربات شان راتبدیل به گل کردند اما ضربه مارسلو به تیر برخورد کرد و به این ترتیب رمی ها در ضربات پنالتی به برتری 5-4 رسیدند.

دیدگاه‌ها