کد خبر : 1629533 | 21 مرداد 1398 ساعت 10:42 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیم منتخب در سلطه تاتنهام و منچسترسیتی

تیم منتخب هفته اول لیگ برتر انگلیس

با پایان هفته اول لیگ برتر انگلیس تیم منتخب این هفته انتخاب شد. بازیکنان تاتنهام و منچسترسیتی در این تیم منتخب بیشترین سهم را دارند.

تیم منتخب هفته اول لیگ برتر انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، هفته اول فصل جدید لیگ برتر انگلیس برگزار شد و در این هفته اغلب تیمهای مدعی موفق شدند با ارائه نمایش‌هایی قانع‌کننده بر حریفان خود غلبه کنند. با اعلام تیم منتخب هفته اول لیگ برتر مشخص شد که دو تیم تاتنهام و منچسترسیتی در این تیم منتخب بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

 

دروازه‌بان – داوید دخیا (منچستریونایتد)

1425838

 

سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد در اواخر فصل گذشته نمایش‌های ضعیفی داشت ولی او دیروز در بازی مقابل چلسی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

 

دفاع راست – کایل واکر (منچسترسیتی)

1425847

 

ملی‌پوش انگلیسی در جریان پیروزی مقتدرانه منچسترسیتی مقابل وستهام در جناح راست تیم گواردیولا عملکرد خارق‌العاده‌ای داشت و 10 بار توانست مالکیت توپ را از حریف بگیرد.

 

دفاع وسط – تایرون مینگز (استون ویلا)

1425844

 

مینگز که در فصل تابستان از بورنموث جدا شده و به استون‌ویلا پیوست در جریان دیدار ویلا مقابل تاتنهام 17 بار موفق شد حملات حریف را خنثی کند.

 

دفاع وسط- کریس مفاوم (بورنموث)

1425837

 

کریس مفاوم در جریان دیدار بورنموث مقابل شفیلد به سومین گلزن جوان تاریخ باشگاه بورنموث تبدیل شد و در خط دفاع نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

 

دفاع چپ – زینچنکو (منچسترسیتی)

1425840

 

ملی‌پوش اوکراینی منچسترسیتی در جریان پیروزی مقتدرانه شاگردان گواردیولا مقابل وستهام عملکرد بی‌نظیری داشت. در این بازی تنها داوید سیلوا توانست در نیمه حریف بیشتر از زینچنکو به بازیکنان خودی پاس ارسال کند.

 

هافبک میانی – هری وینکس (تاتنهام)

1425843

 

در جریان پیروزی تاتنهام مقابل استون ویلا، وینکس در قلب خط میانی تاتنهام حضوری خارق‌العاده داشت و با درخشش او بود که مرکز میدان در بخش اعظم بازی در اختیار سفیدپوشان بود.

 

هافبک میانی – تانگوی اندومبله (تاتنهام)

1425839

 

اندومبله در اولین بازی خود برای تاتنهام با یک گل تماشایی تاتنهام را از خطر شکست نجات داد تا در ادامه با گلهای دیرهنگام کین تاتنهامی‌ها موفق به بازگشت و پیروزی در این بازی شوند.

 

هافبک میانی – کوین دی بروین (منچسترسیتی)

1425845

 

در جریان پیروزی پرگل و متقدرانه منچسترسیتی مقابل وستهام، این ملی‌پوش بلژیکی در اوج ظاهر شد و یکی از بهترین بازی‌های خود برای سیتی را به نمایش گذاشت.

 

مهاجم – رحیم استرلینگ (منچسترسیتی)

1425846

 

رحیم استرلینگ هم در جریان پیروزی 5-0 تیمش مقابل وستهام نمایش درخشانی داشت و به هشتمین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که در هفته اول این لیگ موفق به هت‌تریک شده است.

 

مهاجم – هری کین (تاتنهام)

1425841

 

تاتنهام در آستانه کسب تساوی 1-1 مقابل استون‌ویلا بود که هری کین با زدن دو گل یک پیروزی شیرین برای تاتنهامی‌ها به ارمغان آورد.

 

مهاجم – اشلی بارنز (برنلی)

1425836

 

بارنز در بازی مقابل ساوتهمپون دو گل برای تیمش به ثمر رساند و یکی از بهترین بازیکنان برنلی در این بازی بود.

 

 

دیدگاه‌ها