کد خبر : 1629588 | 21 مرداد 1398 ساعت 16:08 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال دو تغییر در ترکیب ذوبی‌ها

منصوریان با فرمول زیر به دنبال بازگشتی سخت!

سرمربی ذوب آهن به احتمال فراوان با چند تغییر نسبت به بازی رفت برابر الاتحاد در دوحه قرار می‌گیرد.

منصوریان با فرمول زیر به دنبال بازگشتی سخت!

به گزارش "ورزش ‌سه"،  از ساعت 23:15 امشب ذوب آهن اصفهان بازی برگشت خود با الاتحاد عربستان را انجام می‌دهد و به دنبال این است تا شکست تلخ دور رفت که با نتیجه 2-1 بود را جبران کرده و بعد از مدت ها راهی مرحله بعد مسابقات بشود.

 

اما در دیدار رفت شاگردان منصوریان اشتباهات زیادی به خصوص در خط دفاع داشتند و هم‌چنین در نیمه دوم نتوانستند به خوبی موقعیت سازی کرده و به دروازه حریف فشار لازم را بیاورند. نقطه ضعف هایی مشهود که به احتمال فراوان تغییراتی را در ترکیب سبزپوشان اصفهانی ایجاد می‌‌کند.

 

ترکیب احتمالی ذوب آهن برای دیدار امشب به شرح زیر خواهد بود:


باز هم انتخاب اول منصوریان برای خط دروازه محمدباقر صادقی خواهد بود. دروازه‌بانی که در صحنه گل دوم بازی رفت تا حدی مقصر بود و حالا جلوتر از یوسف بهزادی شماره یک ذوب‌آهن را بر تن می‌کند. در سمت راست و چپ خط دفاعی به ترتیب میلاد فخرالدینی و مسعود ابراهیم زاده به میدان خواهند رفت. اما تغییراتی را در مرکز دفاع به احتمال فراوان شاهد خواهیم بود. در بازی رفت محمد نژاد مهدی و وحید محمدزاده بازی کردند و حالا باید شاهد بازگشت هادی محمد و یا حتی بوی باکر، مدافع نیجریه‌ای تازه به خدمت گرفته شده در زمین مسابقه باشیم.

 

یک خط جلوتر و در پست هافبک دفاعی حمید بوحمدان و مهدی مهدی پور به احتمال فراوان کنار یکدیگر بازی می‌کنند. در سمت راست نیز به مانند مسابقه رفت دانیال اسماعیلی فر به کار گرفته می‌شود. اما نکته جالب توجه این است که منصوریان قصد دارد در صورت فراهم بودن شرایط از قاسم حدادی فر در پست هافبک پشت مهاجم بازی بگیرد و باید دید کاپیتان ذوبی‌ها چه عملکردی از خود به جا می‌گذارد. در سمت چپ خط هافبک در بازی رفت زبیر نیک نفس بازی کرد و حالا هم بازی می‌کند مگر اینکه شرایط تغییر کند و محمدرضا عباسی در ترکیب قرار گیرد.

 

ارسلان مطهری هم به عنوان تک مهاجم بازی می‌کند و به احتمال فراوان در نیمه دوم و در صورت نیاز کریستانتوس آفریقایی به کار گرفته خواهد شد.

دیدگاه‌ها