کد خبر : 1629602 | 21 مرداد 1398 ساعت 17:20 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

در پی شایعات انتقال ستاره بوسنیایی به اینتر

اصرار ادامه‌دار فونسکا؛ ژکو بازیکن رم است

سرمربی آاس رم حاضر نیست به هیچ قیمتی ادن ژکو را از دست بدهد.

اصرار ادامه‌دار فونسکا؛ ژکو بازیکن رم است

به گزارش "ورزش سه"، پائولو فونسکا، سرمربی تیم فوتبال رم پس از پیروزی 5 بر 4 تیمش مقابل رئال مادرید در بازی دوستانه شب گذشته که در وقت‌های عادی آن 2 بر 2 خاتمه یافته بود، از عملکرد شاگردانش به خصوص ادین ژکو تمجید کرد. ستاره بوسنیایی این روزها کانون شایعات است و گفته می شود اینتر سخت به دنبال جذب اوست.

 

 

1425817

 

 

سرمربی رم پس از پیروزی بر رئال به خبرنگاران گفت:« شبی فوق‌العاده که در آن هر دو تیم بازی خوبی ارائه کردند، تجربه کردیم. در نیمه اول عملکرد ما بسیار خوب بود و موقعیت‌های گلزنی فوق‌العاده‌ای ساختیم. شاید کمتر از آن چیزی که حق‌مان بود از آن موقعیت‌ها بهره بردیم اما نتیجه این بازی مهم نیست. چیزی که امشب اهمیت داشت، مقاومت بازیکنانم در مصاف با تیمی مانند رئال مادرید بود و تلاش آنها برای بازی مطابق همان برنامه‌های قبلی برای آینده بود.»

 

فونسکا سپس به تمجید از ادین ژکو پرداخت و گفت:« ژکو همان بازیکنی است که من روز اول حضورم در این تیم دیدم. او همیشه با جدیت کارش را انجام داده و بازیکنی بسیار حرفه‌ای است. نتیجه چنین رویکردی هم همان چیزی است که امشب همه در بازی او دیدند. ژکو بازیکن ماست. مقابل رئال مادرید هم او یک عملکرد فوق‌العاده دیگر انجام داد. ژکو بازیکنی فوق‌العاده است و در این باره من ذره‌ای شک ندارم.»

 

1384790

دیدگاه‌ها