کد خبر : 1629632 | 21 مرداد 1398 ساعت 19:52 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

دو هافبک باتجربه بارسلونا در رادار اینتر

ممکن است یکی از بین ایوان راکیتیچ و یا آرتورو ویدال از بارسلونا راهی اینتر شوند.

دو هافبک باتجربه بارسلونا در رادار اینتر

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم خرید روملو لوکاکو، گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ باشگاه از سوی مدیران اینتر، پروژه تقویت تیم هنوز در تابستان امسال به پایان نرسیده و حالا خرید یک هافبک باتجربه در دستور کار مدیران این تیم قرار گرفته است.

 

نشریه موندو دیپورتیوو چاپ ایالت کاتالونیا مدعی شد اینتر قصد دارد برای خرید ایوان راکیتیچ، هافبک کروات و باتجربه آبی اناری ها اقدام کند اما بارسلونا 50 میلیون یورو برای فروش این بازیکن می خواهد و همین موضوع شرایط نراتزوری را برای خرید راکیتیچ دشوار ساخته است.

 

1421830

 

نشریه اسپورت ضمن اعلام این خبر مدعی شد آرتورو ویدال نیز یکی از بازیکنان مورد علاقه آنتونیو کونته است و با توجه به سابقه درخشان همکاری آنها در یوونتوس، سرمربی جدید اینتر دوباره علاقه دارد ویدال را جذب کند و ممکن است یکی از این دو هافبک بارسلونا تا پایان ماه آگوست راهی سن سیرو شوند. ارنستو والورده دیروز مدعی شد شرایط برای قرار گرفتن آرتورو ویدال در ترکیب اصلی بارسا نسبت به سال قبل دشوارتر شده است.

 

با ورود فرانکی دی یونگ و درخشش این بازیکن در بازی های دوستانه اخیر بارسلونا، شرایط برای راکیتیچ و ویدال برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دشوارتر شده و ممکن است یکی از این دو بازیکن برای ایجاد تعادل در خط میانی به فروش برسند.

دیدگاه‌ها