کد خبر : 1629660 | 21 مرداد 1398 ساعت 21:58 | 49.5K بازدید | 0 دیدگاه

ممنوعیت عجیب کلوپ ملغی شد! (عکس)

جورجو واینالدوم، هافبک لیورپول تصویر جالبی در صفحه رسمی اش منتشر کرد.


به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی و محبوب لیورپول از بازیکنانش خواسته بود تا زمان عدم توفیق در فتح یک جام بزرگ، به نشان این باشگاه در ورودی استادیوم آنفیلد دست نزنند و حالا این ممنوعیت لغو شده است.

 

یورگن کلوپ کلوپ در مصاحبه ای در سال 2016 اظهار داشت: "من به بازیکنانم گفته ام که تا وقتی که برنده جامی نشوند به این نشان دست نزدید. این نشانه احترام است و من وقتی در دورتموند سرمربی بودم این نشان را لمس کردم ما با 4 گل مغلوب شدیم."

 

اما فصل قبل لیورپول بعد از دو سال ناکامی در فینال های اروپایی و شکست برابر سویا در فینال لیگ اروپا و رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان، بالاخره موفق شد تاتنهام را در فینال مغلوب کرده و در لیگ قهرمانان به قهرمانی دست یابد. حالا به نظر می رسد با کسب این جام معتبر، ممنوعیت تصویب شده از سوی یووگن کلوپ نیز ملغی شده و جورجو واینالدوم که با دبل خود برابر بارسلونا نقش مهمی در بازگشت مرسی سایدی ها و در نهایت قهرمانی در اروپا ایفا کرد، اولین بازیکنی بوده که به این نشانه دست زده است.

 

جورجو واینالدوم با انتشار تصویری از خود نوشت: "رئیس تا زمان فتح یک جام به ما اجازه لمس این نشان را نمی داد اما حالا زمان آن فرا رسیده است."

 

1426014

دیدگاه‌ها