کد خبر : 1629731 | 22 مرداد 1398 ساعت 11:08 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

شب تلخ باقر صادقی در دوحه (عکس)

باقر صادقی در نیمه اول به عنوان یک ناجی و در نیمه دوم به عنوان یک مقصر شب سختی را در دوحه سپری کرد.

شب تلخ باقر صادقی در دوحه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سال ها تبدیل به نفر اول شدن در ترکیب ذوب آهن برای بازیکنی که از لیگ هشتم کار خود را در این تیم آغاز کرد و رفت و آمدهای زیادی هم داشت باعث شد تا در دیدار با الاتحاد یک شب تلخ برای صادقی رقم بخورد.


باقر صادقی که بعد از چند سال یکه تازی رشید مظاهری حالا با نظر منصوریان و با توجه به نمایش خوب هفته های پایانی لیگ هجدهم جلوتر از یوسف بهزادی و معراج اسماعیلی تبدیل به نفر اول دروازه سبزهای اصفهانی شده بود، در دوحه شب سختی را بعد از 45 دقیقه دوم سپری کرد.


صادقی که در نیمه اول 3 مهار و البته 2مهار بسیار خوب برابر خط حمله پر قدرت الاتحاد داشت و توانست یک شروع بسیار خوب را جشن بگیرد، در دقایق پایانی نیمه اول تسلیم شد تا نیمه اول او بی کلین شیت و با 3 مهار به پایان رسید؛ مهارهایی که در شروع مسابقه تیم منصوریان را به خوبی در بازی حفظ کرد تا شاید آنها بتوانند گل اول را وارد دروازه حریف کرده و نبض مسابقه را در اختیار بگیرند اما نیمه دوم برای تیم منصوریان و باقر صادقی بسیار متفاوت بود.

 

1426098


تنها لحظاتی بعد از آنکه ذوب آهن به گل تساوی رسید و تنها یک گل نیاز داشت تا همه چیز را به تساوی بکشاند، یک اشتباه فردی باعث شد تا ذوبی ها گلی را دریافت کنند که منصوریان آن را "شلیک به قلب" معرفی کرده بود.

 

صحنه تلخ شلیک به قلب!


بعد از گل تساوی تیم فوتبال ذوب آهن، شروع مسابقه با بازی مستقیم تیم الاتحاد به قلب دفاع ذوب آهن بود؛ توپی که صادقی چند گام جلوتر از دیگر بازیکنان به آن رسیده بود و با توجه به اینکه آخرین ضربه را بازیکنان الاتحاد زده بودند، می توانست با توجه به حضور توپ در محوطه جریمه با دست آن را جمع کند اما تلاش کرد تا با یک ضربه توپ را دور کند و پله شدن توپ قبل از رسیدن به صادقی، باعث شد تا امیدهای ذوب آهن نا امید شود و در شرایطی که منصوریان برای تکرار بازگشت در دوحه خود را آماده می کرد، دریافت گل دوم باعث شد تا او گل های سوم و چهارم را هم دریافت کند و کار برای این سرمربی در لیگ قهرمانان آسیا به اتمام رسید.

 

1426097

 

بازگشت صادقی برای لیگ


صادقی امسال دروازه بان شماره یک تیم منصوریان است و البته گزینه های جانشینی مهمی مانند بهزادی را پشت سر خود می بیند. دروازه بان با سابقه ذوبی ها برای حضور در لیگ برتر و جبران اتفاقات شب تلخ دوحه نیاز دارد تا با تمرکز، خیلی سریع ریکاوری ذهنی را شروع کند و در فرصت کوتاه باقی مانده تا شروع لیگ برتر، در پی تلاش برای حفظ جایگاه خود باشد تا تیم منصوریان در فصل تغییرات درون دروازه، از ابتدا لیگ را به عنوان یک مدعی شروع کند.

دیدگاه‌ها