کد خبر : 1629740 | 22 مرداد 1398 ساعت 11:28 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

تورنمنت کافا؛ جدال تاجیک و ایران برای قهرمانی

به نظر می رسد سرنوشت تورنمنت کافا در رده سنی جوانان به روز پایانی بازی ها و جدال ایران – تاجیکستان کشیده شود.

تورنمنت کافا؛ جدال تاجیک و ایران برای قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در روز سوم بازی ها که دیروز بود ایران با نتیجه چهار بر صفر و با گل های آریا برزگر (2)، محمد حسین زاوری (14)، حسین بیژنی (81) و سید رضا موسویان (90) ترکمنستان را شکست داد که البته این دومین بازی ایران بود. تیم ملی جوانان پیش از این بازی تیم خوب ازبکستان را با نتیجه دو بر صفر شکست داده بود. بعد از این بازی تاجیک ها همانند ایران به دومین برد خود دست یافتند و اینبار تیم افغانستان را 3 بر یک شسکت دادند. امتیازات و تفاضل گل تاجیکستان و ایران برابر است اما تیم میزبان به خاطر گل زده بیشتر در صدر جدول قرار گرفته است. حالا به نظر می رسد سرنوشت تیم قهرمان به روز پایانی بازی ها یعنی پنج شنبه کشیده شود. در روزی که تیم های ایران و تاجیکستان آخرین بازی خود را در این تورنمنت برگزار می کنند.

 

امشب و در روز چهارم بازی ها هم ایران به میدان خواهد آمد و هم تاجیکستان. از ساعت 17 به وقت شهر دوشنبه تیم ملی جوانان در استادیوم مرکزی این شهر با افغانستان روبرو می شود و بعد از این بازی هم تیم میزبان در برابر ازبکستان قرار می گیرد. البته نتایج این دو بازی هم می تواند موجب تغییر چهره تیم صدرنشین شود. تاجیک ها چندی پیش در رده سنی نوجوانان قهرمان این تورنمنت شدند. آنها ایران را 3-0 شکست دادند. در تورنمنت نوجوانان افغانستان هم یک بر صفر ایران را شکست داد. رویارویی امشب تیم ملی جوانان ایران با افغانستان هم در نوع خود جالب است و شاید یک دیدار انتقامی برای تیم ملی جوانان باشد. اینکه تلاش خواهد کرد انتقام شکست تیم نوجوانان را بگیرد.

 

گفتنی است تیم ملی جوانان با مربیگری سیروس پورموسوی برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها در تهران با حضور تیم های امارات، نپال و قرقیزستان آماده می شود.

 

روز چهارم


سه شنبه 13 آگوست – 22 مرداد
17:00 : ایران - افغانستان
20:00 : ازبکستان - تاجیکستان


روز پنجم


15پنج شنبه 15 آگوست – 24 مرداد
17:00 : ترکمنستان - ازبکستان
20:00 : تاجیکستان - ایران

 

1426107

دیدگاه‌ها