کد خبر : 1629874 | 22 مرداد 1398 ساعت 19:48 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستاره چلسی به مقایسه فن دایک و راموس

پدرو، مهاجم اسپانیایی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با لیورپول حاضر شد.

واکنش ستاره چلسی به مقایسه فن دایک و راموس

به گزارش "ورزش سه"، پدرو سابقه درخشش فراوانی با لباس بارسلونا در سوپرکاپ اروپا دارد و آبی اناری ها در آخرین بازی پدرو با درخشش او موفق به شکست سویا شدند. حالا پدرو مدعی شد اگرچه رویارویی مقابل لیورپول دشوار خواهد بود اما پیروزی در این بازی اعتماد به نفس آنها را افزایش خواهد داد.

 

دیدار برابر لیورپول: "این یک فینال، یک بازی بزرگ دیگر برای ما و فرصتی خوب برای کسب یک جام است. بازی کردن مقابل لیورپول دشوار خواهد بود زیرا آنها تیمی قوی و مستحکم هستند. باید بازیخوانی کرده و شانس های گلزنی ایجاد کنیم. این دیدار یک فرصت خوب برای بدست آوردن یک جام برای چلسی است.

 

1423228

 

اگر ما قهرمان شویم در آینده اعتماد به نفس بیشتری خواهیم داشت. این چهارمین سوپرکاپ من است و من تا به حال سه بار قهرمان شده ام. من خاطرات خوبی از سوپرکاپ دارم اما این یک دیدار بسیار دشوار برای ما خواهد بود. من جاه طلبی زیادی برای کسب این جام در کنار هم تیمی های خود دارم. این یک بازی دشوار برای ما خواهد بود اما می توانیم برای قهرمانی بجنگیم و نکته مهم این است نمایشی قدرتمند ارائه دهید.

 

مقایسه ویرژیل فن دایک و سرخیو راموس: "آنها مدافعان مرکزی بسیار خوبی هستند و احتمالا در حال حاضر بهترین ها محسوب می شوند. سرخیو راموس را خیلی خوب می شناسم و فن دایک در سرزنی بسیار قوی است. آنها بازیکنان بزرگ هستند و فن دایک فصل گذشته در لیورپول عملکرد بسیار خوبی داشت. فن دایک فصل قبل بهترین بازیکن لیگ برتر شد و مدافعی قدرتمند است."

دیدگاه‌ها