کد خبر : 1629918 | 22 مرداد 1398 ساعت 22:53 | 49.4K بازدید | 0 دیدگاه

السد ۳- الدحیل ۱؛ صعود با مهندس ژاوی

شاگردان ژاوی موفق به برتری پُر گل مقابل الدحیل و صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان شدند.

السد ۳- الدحیل ۱؛ صعود با مهندس ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی ماقبل پایانی دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های قطری السد و الدحیل که در مسابقه رفت به تساوی یک بر یک رسیده بودند، از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه مقابل هم قرار گرفتند.

 

السد که به دنبال برتری خانگی بود، نمایش بهتری از الدحیل ارائه کرد و در دقیقه ۲۰ روی یک کار تیمی تماشایی، با پاس در عمق نام تائه هی و پاس در عرض بغداد بونجاح، با شوت دقیق اکرم عفیف به گل رسید.

 

در دقیقه ۳۴ با خطای عاصم مادیبو، السد صاحب یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه شد که عبدالکریم حسن، مرد سال آسیا از این فرصت بهترین بهره را برد و با شوت پُرقدرت تماشایی برای دومین بار دروازه الدحیل را باز کرد تا نیمه اول با برتری ۲ بر صفر شاگردان ژاوی خاتمه یابد.

 

1426352

 

در دقیقه ۵۶ الدحیل یکی از گل‌های خورده را با پاس علی عفیف و شوت زیبای ادمیلسون جونیور جبران کرد، اما گل تساوی تا پایان مسابقه به ثمر نرسید و احمد یاسر، مدافع الدحیل در دقیقه اول وقت‌های تلف شده به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا در نهایت جدال قطری‌ها با برتری ۳ بر یک شاگردان ژاوی و پیروزی ۴ بر ۲ آنها در مجموع دو مسابقه به پایان برسد تا السد به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

 

سعد الشیب، طارق سلمان، وو یونگ، پدرو کوریا، عبدالکریم حسن، گابی، سالم الهاجری(۶۴- بوعلام خوخی)، نام تائه هی(۷۴- علی هاشم)، حسن الهیدوس، اکرم عفیف و بغداد بونجاح ۱۱ بازیکنی بودند که با تصمیم ژاوی در ترکیب السد قطر برابر الدحیل بازی کردند.

 

کلود امین، بسام الراوی، احمد یاسر، محمد موسی(۵۱- محمد اسماعیل)، علی عفیف، لوئیز مارتین، عاصم مادیبو(۵۱- مهند علی)، کریم بوضیف، ادمیلسون جونیور، یوسف المساکنی(۷۸- محمد مونتاری) و المعز علی نیز بازیکنانی بودند که با نظر روی فاریا برای الدحیل مقابل السد به میدان رفتند.

 

1426353

دیدگاه‌ها