کد خبر : 1630032 | 23 مرداد 1398 ساعت 15:30 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال تبعید الکسیس سانچس به تیم دوم منچستر

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد به سران این باشگاه گفته است که زمینه برای انتقال سانچس به تیمی دیگر را فراهم کنند.

احتمال تبعید الکسیس سانچس به تیم دوم منچستر

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیلی میل، الکسیس سانچس پس از جدایی از آرسنال و پیوستن به یونایتد، هنوز نتوانسته به روزهای اوجش برگردد. ستاره شیلیایی که سالانه 28 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند، در دو فصل گذشته از ضعیف ترین بازیکنان منچستر بوده؛ به طوریکه که اوله گنار سولسشر سرمربی شیاطین سرخ نیز حالا موافق جدایی این بازیکن است.

 

 

1426504

 

 

روز گذشته در جریان تمرین منچستر یونایتد و پس از یک برخورد در یک بازی درون تیمی، او با گرین وود بازیکن جوان باشگاه درگیری لفظی شدید پیدا کرد و هر دو از تمرین کنار گذاشته شدند. این نشان می دهد که سانچس از لحاظ روحی نیز شرایط خوبی ندارد.

 

او که به دلیل حضور در کوپا آمه ریکا، دیرتر از سایرین به تمرینات پیش فصل اضافه شد، این روزها در حال مذاکره با رم است و گفته می شود اگر نتواند تیمی مناسب برای خود تا پایان نقل و انتقالات پیدا کند، احتمالا به تیم دوم باشگاه تبعید خواهد شد چرا که سولسشر دیگر تمایلی برای استفاده از او ندارد. سرنوشتی تلخ برای ستاره ای که قرار بود ناجی شیاطین سرخ باشد و با حرف و حدیث های زیادی هم از آرسنال جدا شد.

دیدگاه‌ها