کد خبر : 1630073 | 23 مرداد 1398 ساعت 18:19 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری اوبیا باکر با مهماندار

ماجرای دعوای بازیکن آفریقایی ذوب در هواپیما چه بود؟

بازیکن آفریقایی تیم ذوب‌آهن به دلیل درگیری با مهماندار در هواپیمایی قطر مشکلات جدی در فرودگاه این کشور تجربه کرد.

ماجرای دعوای بازیکن آفریقایی ذوب در هواپیما چه بود؟

به گزارش "ورزش‌ سه"،  سعید آذری بعد از باخت مقابل الاتحاد مدعی شده است که آن‌ها در بدو ورود به دوحه مشکلات زیادی را تجربه کردند. از جمله نگه داشتن اوبیا باکر در فرودگاه که تا ساعت یک بامداد طول کشید و معضلاتی برای سعید آذری و باشگاه اصفهانی به وجود آورد.

 

ماجرا از این قرار است که اوبیا باکر، مدافع نیجریه ای ذوبی ها در هواپیما با موبایل خود کار می‌کرده است و بر اساس اتفاق موبایل او به زیر صندلی می‌رود. همین امر برخی از مشکلات را سیستم هواپیما به وجود آورده است و در همین حال مهماندار به دلیل برخی از دلایل امنیتی اجازه نداده تا بازیکن آفریقایی موبایل خود را از روی زمین بردارد.

 

باکر که از این امر ناراحت شده، درگیری لفظی با مهماندار پیدا می‌کند و همه چیز جدی تر از قبل می‌شود. به محض ورود ذوب‌آهن به دوحه با درخواست هواپیمایی، بازیکن آفریقایی در فرودگاه باقی می‌ماند تا پاسخگو باشد. روندی که تا یک بامداد طول کشید و در آخر سعید آذری با میانجی گری توانست این بازیکن را به هتل ببرد و در اختیار کادر فنی قرار دهد. ذوب‌آهن در پایان با شکست سنگین 4-3 از دور مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توسط الاتحاد حذف شد و حالا آماده حضور در لیگ نوزدهم می‌شود.

دیدگاه‌ها