کد خبر : 1630184 | 24 مرداد 1398 ساعت 11:36 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

سفر به اندونزی برنامه بعدی تیم ملی جوانان

تیم ملی جوانان بعد از پایان تورنمنت کافا در ماه آتی برای انجام دو بازی دوستانه راهی اندونزی خواهد شد و احتمالا دو بازی با تیم ملی جوانان این کشور انجام خواهد داد.

سفر به اندونزی برنامه بعدی تیم ملی جوانان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان بعداز حضور در تورنمنت روسیه اینروزها درگیر تورنمنت کافا است و اگر امشب در بازی با میزبان (تاجیکستان) موفق به کسب یک امتیاز شود قهرمان این دوره از بازی ها خواهد شد.

 

تیم ملی جوانان با مربیگری سیروس پورموسوی برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها با حضور تیم های امارات، نپال و قرقیزستان آماده می شود. جوانان ایران در تورنمنت کافا و تا به این جا 8 گل به حریفان خود زده اند بدون اینکه گلی دریافت کنند و به نظر می رسد سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان به دلیل تجربه خوبی که در فوتبال پایه دارد تیم خوبی را ساخته و پرداخته بازی ها کرده است. تیمی که بی شک علاوه بر صعود به جام ملت ها کسب سهمیه جام جهانی را هم برنامه ریزی کرده است.

 

گفتنی است بازی امشب تیم ملی جوانان با تاجیکستان ساعت 19:30 به وقت تهران در استادیوم مرکزی شهر دوشنبه برگزار می شود و لینک پخش مستقیم این بازی در سایت فدراسیون فوتبال تاجیکستان وجود دارد.

دیدگاه‌ها