کد خبر : 1630220 | 24 مرداد 1398 ساعت 15:14 | 555.7K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل داشتن طرفداران زیاد در ایران

کلوپ: ایران جای مناسبی برای تعطیلات من نخواهد بود!

سرمربی لیورپول درنشست خبری پس از دیدار سوپرجام فوتبال اروپا درباره دو بازیکن اسبق تیم ملی ایران و باشگاه استقلال صحبت کرد.

کلوپ: ایران جای مناسبی برای تعطیلات من نخواهد بود!

 

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دیدار سوپرجام فوتبال اروپا بین دو تیم لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چلسی قهرمان لیگ اروپا در استانبول ترکیه برگزار شد که در این دیدار بسیار زیبا و مهیج قرمزهای مرسی ساید موفق شدند در ضربات پنالتی جام قهرمانی سوپرجام اروپا را در فصل 2018-2019 با خود به آنفیلد ببرند.


یورگن کلوپ با حضورذهن بی نظیرش بعد از این نمایش که در گفت گو با خبرنگار تلویزیونی پوشش دهنده سوپر کاپ اروپا داشت با به زبان آوردن سیروس دین محمدی و سرژیک تیموریان دو بازیکن تیم ماینس که همبازی او بودند همه را غافلگیر کرد.


کلوپ پیش تر در مصاحبه بعد از بازی در کنار زمین با وام گرفتن از فیلم راکی آدریان دروازه بان تیم خود را مورد لطف قرار داده بود اما بعد از دریافت جایزه و حضور در نشست مطبوعاتی شعبده جدیدی از آستین کلوپ بیرون آمد جایی که او در پاسخ به سوال یک خبرنگار ایرانی به هم تیم های سابق خود در تیم ماینس در فصل 98/99 اشاره کرد.


پس از پایان این دیدار یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران  ایرانی که از او درباره ایرانیان هوادار لیورپول و همچنین ایرانی‌هایی که در دوران سرمربی‌گری او در دورتموند طرفدار این تیم آلمانی بودند پرسیده بود، در ابتدا گفت:« در ایران افراد زیادی مرا میشناسند و طرفدارم هستند و در نتیجه ایران جای مناسبی برای گذراندن تعطیلات من نخواهد بود زیرا ترجیح میدهم در جایی تفریح کنم که مرا نشناسند.»


وی در ادامه با اشاره به دو همبازی سابق ایرانی خود افزود:« برای من خیلی جالب و خوب است که هواداران کار ما را دنبال می کنند. البته فکر کنم بدانید من با دو بازیکن ایرانی سیروس دین محمدی و سرژیک تیموریان هم تیمی بودم. آن‌ها از بازیکنان با تجربه ایرانی بودند. این خوشحال کننده است که هواداران زیادی داریم ولی برای من این بیشتر خوشحال کننده بود که هواداران زیادی از ایران و تهران که لیورپولی هستند اینجا بودند و از پیروزی ما خوشحال شدند. این نکته بیشتر خوشحال کننده است.»


در این باره با سیروس دین محمدی ملی پوش سابق ایران صحبت کردیم که او گفت:« شاید من اگر جای کلوپ بودم و به این درجه از موفقیت رسیده بودم اسم سیروس دین محمدی را به زبان نمی آوردم، اما او نشان داد که جنس و خمیرش چیز کاملا متفاوتی است و من واقعا تصور نمی کردم او ما را به خاطر داشته باشد. راستش اگر می دانستم او اسم من را در گوشه ذهنش نگه داشته است حتما برای دیدنش به استانبول می رفتم.»

 

خاطره یورگن کلوپ از همبازی بودن با دین محمدی و تیموریان

دیدگاه‌ها