کد خبر : 1630234 | 24 مرداد 1398 ساعت 16:35 | 63.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای لوپاریزین:

خرید نیمار ریسکی شد؛ او همچنان مصدوم است

نیمار که در دو سال گذشته سه بار از ناحیه ی پا دچار مصدومیت شده، همچنان خطر مصدومیت او را تهدید می کند.

خرید نیمار ریسکی شد؛ او همچنان مصدوم است

به گزارش "ورزش سه"، نیمار این روزها سوژه شماره یک نقل و انتقالات دنیاست. ستاره برزیلی را بارسا و رئال می خواهند و خود او نیز بیشتر تمایل دارد تا راهی بارسا شود ولی انتقال به رئال را هم رد نمی کند. به همین دلیل است که او حاضر نیست علنا از علاقه اش برای بازگشت به بارسا حرف بزند چون در این صورت شانس پیوستن به رئال را از دست خواهد داد و اگر به هر دلیلی پی اس جی و بارسا به توافق نرسند مجبور به ماندن در پاریس خواهد شد. اتفاقی که هرگز مطلوب نظر او نیست.

 

 

1358649

 

 

در چنین شرایطی امروز اریک رولاند رئیس سابق تیم پزشکی پی اس جی در مصاحبه با لوپاریزین هشدار داد که پای راست نیمار به طور کامل بهبود پیدا نکرده و همچنان خطر بالای مصدومیت را احساس می کند؛ به طوریکه  هر باشگاهی او را جذب کند، باید ریسک این موضوع را نیز بپذیرد. نیمار این روزها جدا از سایرین در پی اس جی تمرین می کند.

نیمار فوریه 2018 و ژانویه 2019 از ناحیه استخوان متاتارس پای راست دچار مصدومیت شد و برای چند ماه به دور از میادین ماند. او بهار گذشته و پیش از شروع کوپا آمه ریکا نیز از ناحیه مچ پا دچار پیچ خوردگی شد و سپس تایید شد که استخوان متاتارس او نیز دچار مشکل شده است.

مصدومیت های اخیر باعث شده تا او در حساس ترین مقطع فصل، بازی های پی اس جی را از دست بدهد و اخیرا کوپا آمه ریکا را نیز از دست داد؛ هرچند برزیل بدون او هم توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

 

 

1411271

 

دیدگاه‌ها