کد خبر : 1630238 | 24 مرداد 1398 ساعت 17:20 | 138.5K بازدید | 0 دیدگاه

مسی، رونالدو و فن دایک

نامزدهای نهایی بازیکن سال یوفا اعلام شدند

لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و ویرژیل فن دایک به عنوان نامزدهای نهایی بهترین بازیکن سال یوفا معرفی شدند.

نامزدهای نهایی بازیکن سال یوفا اعلام شدند

به گزارش "ورزش سه"، مطابق هر سال یوفا اسامی سه نامزد نهایی بهترین فوتبالیست سال را اعلام کرد. این سه بازیکن با رای 80 مربی تیم های حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا و 55 خبرنگار از 55 کشور عضو اتحادیه فوتبال اروپا برگزیده شده اند.

هرکدام می توانستند سه بازیکن را معرفی کنند و به ترتیب نفرات اول تا سوم 5، 3 و یک امتیاز دریافت می کردند. مربیان نمی توانستند بازیکنی از تیم خود را در میان سه نامزد نهایی وارد کنند.

برنده نهایی قرار است پنجشنبه 7 شهریور و در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان 20-2019 در موناکو مشخص شود.

 

 

1425127

 

 

لیونل مسی با بارسا توانست به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد و عنوان آقای گلی رقابت ها را از آن خود کرد. رونالدو هم با یوونتوس تا یک چهارم نهایی صعود کرد و با شکست از آژاکس به کار خود پایان داد. رونالدو شش گل برای یووه به ثمر رساند.

 

 

1424427

 

 

فن دایک نیز توانست با لیورپول عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را به دست بیاورد. نقش او در استحکام خط دفاعی لیورپول انکار نشدنی بود. ستاره هلندی فصل گذشته عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس را نیز از آن خود کرد و یکی از شانس های اصلی توپ طلا و بهترین های فیفا نیز خواهد بود. او شب گذشته با لیورپول فاتح سوپرکاپ اروپا نیز شد.

 

 

1410509

 

 

در فوتبال باشگاهی زنان نیز لوسی برونز از انگلیس و باشگاه لیون، ادا هگربرگ از نروژ و باشگاه لیون و نیز آماندین آنری از فرانسه و باشگاه لیون سه نامزد نهایی معرفی شده اند. هر سه بازیکن موفق شدند با لیون عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ زنان را به دست بیاورند. لیون با شکست 3-0 بارسا توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

 

 

1426706

 

 

دیدگاه‌ها