کد خبر : 1630252 | 24 مرداد 1398 ساعت 19:17 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید امری، اوزیل و کولاسیناچ آماده بازی با برنلی

دو بازیکن آرسنال که در دو هفته اخیر به دلیل مسائل غیرورزشی نتوانسته بودند توپچی ها را همراهی کنند، آماده بازی روز شنبه برابر برنلی خواهند بود.

با تایید امری، اوزیل و کولاسیناچ آماده بازی با برنلی

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش گروهی از سارقان مسلح با هدف سرقت اتوموبیل مسوت اوزیل با او و سئاد کولاسیناچ درگیر شدند و بعد از آن هم حادثه‌ای در خانه اوزیل برای او اتفاق افتاد که در نهایت باعث شد این دو هفته گذشته به خاطر حفظ امنیت‌شان به همراه آرسنال به نیوکاسل سفر نکنند. به نظر می‌رسد اوزیل و کولاسیناچ در جریان یک درگیری بین دو گروه گانگستر رقیب لندنی گرفتار شده‌اند.

 

 

1425857

 

 

 این دو درحالیکه هم‌تیمی‌هایشان در نیوکاسل به مصاف این تیم رفته و با نتیجه 1-0 به پیروزی رسیدند، در شهر لندن در خانه‌های خود مانده و درحالیکه مامورین امنیتی از منزل‌شان محافظت می‌کردند بازی توپچی‌ها را به اجبار در منزل و از تلویزیون تماشا کردند اما اونای امری حالا تایید می کند که اوزیل و کولاسیناچ مشکلی برای بازی روز شنبه مقابل برنلی ندارند.

 

 

1426718

 

 

او به خبرنگاران گفت:« 100 درصد مطمئنم که این دو بازیکن از لحاظ ذهنی اتفاقات اخیر را فراموش کرده اند و مشکلی برای بازی با برنلی ندارند. اطمینان من به آنها 100 درصد است. اوزیل و کولاسیاچ در تمرین نشان داده اند که تمرکزشان فقط روی آرسنال است. هر دو سه شنبه با وجود اینکه مرخصی داشتند تمرین کردند. اوزیل کمی کسالت داشت و دیروز تمرین نکرد اما او امروز بهتر شده است.»

 

امری ادامه داد:« تمرین فردا هم مهم خواهد بود ولی الان شرایط شان به گونه ای است که فکر می کنم بتوانند حتی در ترکیب یازده نفره نیز قرار بگیرند. به بازیکنان ابتدا از وجهه انسانی توجه می کنیم و سپس فوتبالی. شرایط هر دو خوب است و البته باید تا تمرین فردا هم صبر کنیم. اگر مشکلی نداشته باشند، در فهرست بازی با برنلی خواهند بود.»

 

 

 

دیدگاه‌ها