کد خبر : 1630310 | 25 مرداد 1398 ساعت 11:30 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ، لروی سانه را ژانویه خواهد خرید

روزنامه سان می‌گوید بایرن مونیخ با وجود مصدومیت شدید لروی سانه در فرصت نقل و انتقالات زمستانی با تمام قوا برای جذب او تلاش خواهد کرد.

بایرن مونیخ، لروی سانه را ژانویه خواهد خرید

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان می‌گوید با وجود مصدومیت شدید لروی سانه، وینگر آلمانی منچسترسیتی در فینال کامیونیتی شیلد که به پاره شدن رباط صلیبی پایش منجر شد و او را به مدت هفت ماه از میادین دور نگه داشت، بایرن مونیخ که پیش از آن به جذب سانه بسیار نزدیک شده بود حالا قصد دارد در فرصت نقل و انتقالات ماه ژانویه با تمام قوا برای منتقل کردن او به مونیخ اقدام کند.

 

1426788

 

بایرن مونیخ در طول تابستان تلاشهای زیادی برای به خدمت گرفتن لروی سانه انجام داده بود و به نظر می‌رسید وینگر آلمانی پیش از پایان تابستان راهی مونیخ خواهد شد ولی مصدومیت او در کامیونیتی شیلد این انتقال را ناممکن کرد.

 

تا پیش از آن منچسترسیتی چند پیشنهاد بایرن و از جمله یک پیشنهاد 70 میلیون پوندی برای او را رد کرده بود. اما بایرن مونیخ که به خاطر از دست دادن آرین روبن و فرانک ریبری به دنبال جذب وینگرهای جدید است از دنبال کردن لروی سانه منصرف نشده.

 

روزنامه سان می‌گوید بایرن مونیخ از جذب سانه منصرف نشده ولی تصمیم مدیران باشگاه این است که تا  ماه ژانویه برای امضای قرارداد با او صبر کرده ولی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سانه را هر طور هست راهی مونیخ کنند.

 

دیدگاه‌ها