کد خبر : 1630325 | 25 مرداد 1398 ساعت 13:50 | 50.5K بازدید | 0 دیدگاه

برناردو سیلوا:

فیل فودن تا دو سال دیگر بهترین بازیکن دنیا است

برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی با ستایش از هم‌تیمی جوانش فیل فودن می‌گوید او تا دو سال دیگر یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا خواهد بود.

فیل فودن تا دو سال دیگر بهترین بازیکن دنیا است

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی با ستایش از استعداد خارق‌العاده همبازی جوانش در این تیم، فیل فودن می‌گوید فودن تا دو سال دیگر یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های دنیا خواهد بود. فودن 19ساله که پرورش یافته آکادمی جوانان منچسترسیتی است از فصل 2017-2018 به ترکیب تیم اصلی سیتی راه یافته و نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده است.

 

پپ گواردیولا فصل گذشته در لیگ برتر 13 بار به فودن میدان داد و گفت این جوان انگلیسی بعد از لیونل مسی بااستعدادترین فوتبالیستی است که تا حالا دیده است.

 

1426809

 

حالا برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی زبان به تحسین فودن گشوده و درباره او به بی‌بی‌سی گفت:" اگر اشتباه نکنم فیل فودن شش سال از من جوانتر است ولی استعداد او خیلی خیلی فوق‌العاده است".

 

سیلوا در ادامه گفت:" اگر فیل مثل امروز به تلاش و سختکوشی ادامه دهد و هر روز به دنبال یاد گرفتن و بهتر شدن باشد و اگر بتواند روحیه خوبش را حفظ کند من شک ندارم او تا یکی دو سال دیگر یکی از بهترین هافبک‌های دنیا خواهد شد".

 

هافبک پرتغالی منچسترسیتی در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" انتقال از تیم دوم منچسترسیتی به تیم اول باشگاه اتفاق خیلی بزرگی است. من خودم از تیم دوم بنفیکا به مونکا رفتم و از آنجا به منچسترسیتی آمدم و در تمام این مدت در حال پیشرفت و بهتر شدن بودم. نمی‌دانم فیل فودن به خاطر انتظارهایی که از او می‌رود چقدر تحت فشار است ولی فیل از فوتبال بازی کردن خیلی لذت می‌برد و عاشق فوتبال است".

 

دیدگاه‌ها