کد خبر : 1630356 | 25 مرداد 1398 ساعت 16:01 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت کلوپ از مصدومیت عجیب آدریان

آدریان گلر دوم لیورپول که به قهرمان این تیم در سوپرکاپ اروپا بدل شد، به شکلی غیرمنتظره و توسط هوادار خودی مصدوم شده و کلوپ از این قضیه عصبانی است.

عصبانیت کلوپ از مصدومیت عجیب آدریان

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روزهای فوق العاده ای را پشت سر می گذارد و پس از قهرمانی در سوپرکاپ اروپا حالا به بازی فردا در زمین ساوتهمپتون فکر می کند. در چنین شرایطی خبر مصدومیت آدریان، حال یورگن کلوپ و لیورپولی را خراب کرد و حالا این تیم با بحران دروازه بانی در آستانه بازی فردا روبرو شده است.

 

 

1426859

 

 

آدریان که در بازی جمعه گذشته برابر نویچ به دلیل مصدومیت آلیسون بکر وارد میدان شد، در سوپرکاپ اروپا برابر چلسی نیز گلر اول لیورپول بود و با مهار پنالتی تامی آبراهام باعث قهرمانی تیمش شد اما در جشن قهرمانی و به دلیل لیز خوردن یکی از هواداران لیورپول که وارد زمین شده بود و برخورد او با آدریان، مچ پای او دچار مصدومیت شد و باشگاه لیورپول امروز تایید کرد که او فعلا مجوز بازی ندارد و تیم پزشکی تصمیم خواهد گرفت که فردا برابر ساوتهمپتون می تواند به میدان برود یا خیر. به این ترتیب اگر آدریان به این بازی نرسد، اندی لونرگان گلر سوم لیورپول باید درون دروازه قرار بگیرد.

 

 

1426647

 

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری امروز خود در مورد مصدومیت آدریان گفت:« نمی فهمم در دنیایی که شبکه های اجتماعی در آن حرف اول را می زنند و همه نزدیک تر از همیشه به هم هستیم، چرا باید یک هوادار وارد زمین شده و باعث مصدومیت بازیکن خودی شود؟ مچ پای او ورم کرده اما باید ببینیم شرایطش تا فردا چگونه خواهد بود.

شکی در این نیست که ما چقدر هواداران مان را دوست داریم اما آنها باید به این اتفاقات پایان دهند. این اصلا خنده دار نیست. می دانم که در ورزشگاه ها دیگر فنس وجود ندارد ولی تماشاگران خودشان باید مسئولیت پذیر باشند. ورود هوادار به زمین همه جا اتفاق می افتد. در فینال لیگ قهرمانان نیز آن خانم وارد زمین شد و از این راه پول زیادی هم به دست آورد و به نفعش نیز شد اما این اتفاقات به سود فوتبال نیست.

سوای مصدومیت آدریان، باید بگویم او شبی رویایی در استانبول داشت و امیدوارم مشکلش به زودی برطرف شود.»

 

لازم به ذکر است که اگر ادریان به بازی فردا نرسد لیورپول باید از اندی لونرگان 35 ساله در درون دروازه استفاده کند. آلیسون بکر گلر اول قرمزها نیز برای بهبودی به چند هفته دیگر زمان نیاز دارد.

 

 

1426645

 

 

 

دیدگاه‌ها