کد خبر : 1630419 | 25 مرداد 1398 ساعت 20:29 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

سن‌ایچ از توقف گیتی‌پسند استفاده کرد؛

تغییر صدرنشین لیگ برتر فوتسال

شاگردان جواد اصغری‌مقدم با برتری مقابل مقاومت البرز صدرنشین لیگ برتر فوتسال شدند.

تغییر صدرنشین لیگ برتر فوتسال

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با انجام سه بازی پیگیری شد که تیم‌های ستارگان ورامین و سن‌ایچ ساوه موفق به کسب برتری برابر حریفان خود شدند تا شرایط بهتری در جدول رده‌بندی پیدا کنند.

 

در نخستین مسابقه روز دوم از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال، تیم‌های ارژن فارس و ستارگان ورامین از ساعت ۱۷ در سالن شهید ابوالفتحی شیراز به مصاف هم رفتند که تیم میزبان نتوانست صاحب امتیاز شود و با نتیجه ۳ بر ۲ برابر ستارگان شکست خورد.

داوود خسروی و مصطفی فخری دو بازیکن گلزن ارژن شیراز بودند و علی رهنما(۲ بار) و محمد نجف‌زنگی نیز برای تیم ستارگان ورامین موفق به گلزنی شدند.

در دومین دیدار امروز، تیم رده سومی محمدسیما قم از ساعت ۱۸ امروز در سالن شهید حیدریان قم میزبان فرش‌آرا مشهد رده چهارمی بود که دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ برابر هم رضایت دادند.

 

مهدی فتحی و مهدی حسن‌زاده دو گل تیم محمدسیما قم را به ثمر رساندند و سروش احمدنیا و قدرت بهادری نیز توانستند برای فرش‌آرا مشهد گلزنی کنند.

در دیدار ماقبل پایانی هفته هشتم لیگ برتر فوتسال نیز تیم‌های مقاومت شهرداری البرز و سن‌ایچ ساوه از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن انقلاب کرج به مصاف هم رفتند که در پایان تیم سن‌ایچ توانست با تک گل فرشید نادری به برتری یک بر صفر دست پیدا کند تا بالاتر از گیتی‌پسند اصفهان که روز گذشته به تساوی مقابل شهروند ساری رسیده بود، دوباره صدرنشین لیگ برتر شود.

 

جدول لیگ برتر فوتسال در پایان بازی‌های روز دوم از هفته هشتم بازی‌ها به صورت زیر است:

 

1426920

دیدگاه‌ها