کد خبر : 1630653 | 26 مرداد 1398 ساعت 19:02 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت اونای امری از خریدهای جدید آرسنال

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال از بازی خریدهای جدید تیمش برابر برنلی رضایت دارد.

رضایت اونای امری از خریدهای جدید آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها امروز موفق شدند با غلبه بر برنلی با کسب شش امتیاز در دو هفته ابتدایی موقتا به صدر جدول صعود کنند. خریدهای جدید آرسنال مانند نیکلاس په په، دنی سبایوس و داوید لوئیز در این دیدار خوش درخشیدند و اونای امری از این موضوع ابراز رضایت کرده است.

 

اونای امری گفت: "عملکرد داوید لوئیز و دنی سبایوس؟ خیلی خوب، این اولین مسابقه آنها با لباس آرسنال بود و آنها در کنار بازیکنان جوان تیم نمایش خوبی داشتند اما من علاقمندم در مورد عملکرد تیمی صحبت کنم.

 

1427140

 

اما از نظر فردی نیکلاس په په، سبایوس، داوید لوئیز و سایر بازیکنان خوب بازی کردند. من فکر می کنم استمرار روند گلزنی لاکازت و اوبامیانگ به سود تیم است. تنها کاری که امروز نکردیم ثبت کلین شیت بود اما در آینده ما دروازه خود را نیز بسته نگه خواهیم داشت.

 

از کسب سه امتیاز در اولین بازی خانگی این فصل بسیار خوشحالم. بازی دشواری بود اما هدف ما ایجاد یک فضا و ارتباط خوب با هواداران در استادیوم بود و موفق به انجام این کار هم شدیم. سبک بازی ما مشخص است اما گاهی پیاده کردن آن در زمین آسان نیست. البته نتوانستیم همانند برنامه ای که داشتیم 90 دقیقه سبک بازی خود را به حریف تحمیل کنیم اما امروز نکات مثبتی در بازی آرسنال وجود داشت و در برخی موارد نیز نیاز به پیشرفت وجود دارد."

دیدگاه‌ها