کد خبر : 1630654 | 26 مرداد 1398 ساعت 19:12 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

اوبامیانگ ستاره درخشان لندن

شش امتیاز برای آرسنال با سربازی از گابن (عکس)

مهاجم گابنی آرسنال برای دومین هفته گل سه امتیازی به ثمر رساند تا تیمش با شش امتیاز در جمع مدعیان باشد.

شش امتیاز برای آرسنال با سربازی از گابن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فصل قبل آرسنال روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت اما پیر امریک اوبامیانگ ستاره درخشان آن‌ها بود و توانست با 22 گل یکی از آقای گل‌های لیگ جزیره باشد.


توپچی‌ها لندن هفته اول لیگ جزیره را در خانه نیوکاسل پشت سر گذاشتند و با کسب برد شیرینی اولین سه امتیاز را به دست آوردند. تک گل آرسنال در این مسابقه را اوبامیانگ در دقیقه 58 با پاس مایتلند نایلز به ثمر رساند تا از همان ابتدا درخشش همراه با پیراهن این تیم را شروع کند.


اما شاگردان اونای امری امروز بازی به مراتب سخت تری نسبت به هفته اول داشتند. آن‌ها برابر بارنلی قرار گرفتند؛ تیمی که فصل قبل سختکوش ظاهر شد و تیم‌های مدعی را حتی در خانه به دردسر می‌انداخت. آرسنال خیلی زود با گل لاکازت پیش افتاد اما در نیمه اول نتیجه بازی به تساوی کشیده شد.


در نیمه دوم باز هم اوبامیانگ مرد همه کاره برای امری بود. او با حرکت تکنیکی تا پشت محوطه جریمه پیش رفت و سپس با شوت دیدنی گل دوم را وارد دروازه حریف کرد تا اینگونه دومین گل سه امتیازی او، شش امتیاز برای توپچی‌ها در این دو هفته به ارمغان آورده باشد. اوبامیانگ حالا با دو گل زده پایین تر از استرلینگ و اشلی بارنز در رده دوم گلزنان لیگ برتر قرار دارد.

 

1427145

 

1427144

 

1427141

 

1427142

دیدگاه‌ها